دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 11:10
کد خبر: 25373

مراسم معارفه مدیر جدید شعبه خراسان رضوی بیمه تعاون برگزار شد

با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی بیمه تعاون، مراسم معارفه مدیر شعبه خراسان رضوی این شرکت برگزار شد.

با حکم مدیرعامل، رضا امان آبادی، به عنوان مدیر شعبه خراسان رضوی بیمه تعاون منصوب شد.

امان آبادی، دانش آموخته کارشناسی اقتصاد، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی ارشد مدیریت بیمه بوده و از سال 1379 با حضور در شرکت بیمه فردا (نماینده رسمی شرکت بیمه آسیا و وابسته به شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو) به این صنعت ورود پیدا کرده است؛ وی سپس در شرکت های بیمه پاسارگاد و رازی فعالیت کرده است.

مدیر شعبه خراسان رضوی مطرح می کند که تمرکز بر خرده فروشی، توسعه شبکه فروش، توسعه فروش سازمانی برای اکانت های متوسط به پایین، فروش از طریق شبکه کارگزاران و توسعه بیمه های زندگی از جمله اولویت های او در شرکت بیمه تعاون خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد که بنا دارد آموزش به روش منتورینگ را در شعبه خراسان رضوی پیاده سازی کند.

امان آبادی همچنین به تفکرش مبنی بر توجه به بازاریابی محتوایی و بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی در این زمینه اشاره داشت.

مدیر شعبه خراسان رضوی با اشاره بر اینکه شعبه تحت مدیریت او هم اکنون دارای 41 نماینده فعال است، از جذب 40 نماینده دیگر تا پایان سال 1401 نیز سخن گفت.

شایان ذکر است که مراسم معارفه رضا امان آبادی با حضور یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت؛ ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب و استان ها؛ المان ورقائی، مدیر امور اداری و سرپرست فناوری اطلاعات و سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان و با حضور تمام کارگزاران، نمایندگان و کارکنان شعبه خراسان رضوی برگزار شد.

همچنین برای تقویت ارتباطات و برطرف کردن چالش ها نیز، جلسه‌ای پس از برگزاری آیین معارفه برگزار و دغدغه‌های کارکنان، نمایندگان و کارگزاران از سوی مدیرعامل شنیده و دستورات لازم برای اقدامات بهبودی صادر شد.

گفتنی است که شعبه خراسان رضوی در تیر ماه سال ۱۳۹۲ و همزمان با تأسیس شرکت بیمه تعاون، فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و با تمرکز بر ورود به بازارهای جدید شامل شرکت تعاونی ها، فروش های خرد و همچنین عقد قرارداد با سازمانهای دولتی تلاش کرد تا سهم موثری از پرتفوی بیمه‌ای استان را کسب کند.

از ابتدای تاسیس شعبه در شهر مشهد، با توجه به برنامه فروش مدونی که توسط ستاد مرکزی ابلاغ شده، هر ساله تلاش برای افزایش ۳۵ درصدی نسبت به سال قبل صورت گرفته است.

قابل توجه است که پیش از این، مجید بهرامی، مدیریت شعبه خراسان رضوی شرکت بیمه تعاون را برعهده داشته است.

 

روابط عمومی بیمه تعاون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36enej