دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 10:45
کد خبر: 25365

برگزاری آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان غیور به میهن اسلامی، با حضور مدیران و کارکنان آزاده و ایثارگر بانک کشاورزی برگزار شد.

دراین مراسم وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان پرافتخار به میهن اسلامی و یادآوری روزهای پر ازشور، حماسه و شعف بازگشت آزادگان، اظهار داشت:  وجه تمایز و نقطه قوت ما در برابر امکانات ابرقدرت های جهان و زور و ظلم استکبار جهانی ، شهدا و آزادگان ما هستند. روحیه ی استقامت، رشادت ، فداکاری و پایداری است که آن ها درکی از آن ندارند و توان مقابله با آن را نیز ندارند.

وی افزود: اکنون وظیفه ماست که یاد و نام و خاطره آن روزها را زنده نگاه داریم  چراکه آن رشادت‌ها و ایثارگری‌ها، توانایی و ظرفیتی است که ضامن بقای این انقلاب است .

متقی نیا خاطر نشان کرد: آزادگی، مدالی اصیل و معنوی و مقامی الهی است که حفظ آن سخت است اما کسی که آن را صیانت می کند، در طبقی از نور به سمت عرش الهی درحرکت است .

وی تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی آزادگان در آن شرایط سخت و دشوار، اجرالهی بالایی دارد و ان شاالله ملت ما قدردان شما باشند و خداوند این توفیق را بدهد که پایان کار همه ما عاقبت بخیری باشد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست فریدون بهبهانی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ضمن گرامیداشت این روز و مقام والای آزادگان و ایثارگران گفت : رشادت ها و فداکاری های ایثارگران و آزادگان در راه حفظ تمامیت و استقلال کشور بوده است و امروز فعالیت ما در بانک کشاورزی نیز برای کمک به حفظ استقلال، خودکفایی و سربلندی کشور است.

وی افزود: حمایت ما از رونق اقتصادی بخش کشاورزی در ادامه آن ایثارگری هاست و حضور همکاران آزاده و ایثارگر ، انگیزه ای مضاعف برای همکاران ما است تا از طریق خدمت در بانک کشاورزی، دنباله‌روی ایثارگران و آزادگان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

بهبهانی تصریح کرد: فداکاری آزادگان در آن شرایط دشوار ستودنیست و انعکاس خاطرات و شرایط آن روزها می تواند کمک کند تا عظمت فداکاری ملت ایران و نسل انقلاب برای نسل کنونی روشن شود ، قدر آسایش و آرامش امروز را بیشتر بدانیم و شرایط سخت کنونی  را با استقامت و پایداری بیشترو با سربلندی سپری کنیم .

در این آیین همچنین لطیف چولکی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، ضمن یادآوری رشادت‌ها ، فداکاری‌ها و صبر آمیخته با ایمان آزادگان دلیر کشور، از مدیران بانک برای توجه به آزادگان و ایثارگران به ویژه بازنشستگان آزاده قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید: در پایان این مراسم ازکارکنان آزاده بانک کشاورزی قدردانی شد.

 

روابط عمومی بانک کشاورزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qam68