یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 10:26
کد خبر: 25360

مجاهدت های آزادگان سرافراز هیچ گاه فراموش نخواهد شد

دکتر اسماعیل لله گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی، فرارسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

واپسین روزهای مرداد ماه یادآور حادثه ای شورانگیز است که در تاریخ کشور ثبت شده است. بیست و ششم مرداد ماه 1369 روزی است که برخی از غیور مردان عرصه نبرد که شجاعانه به دفاع از کشور پرداخته بودند و در دست دشمن اسیر بودند، سرافرازانه پا بر میهن اسلامی گذاشتند و خاک آن را توتیای چشمان خود کردند.  

آزادگانی که مجاهدانه به دفاع از کشور برخاستند، با تحمل انواع سختی ها و مرارت ها در دوران اسارت از همه چیز و همه کس بریدند و به اقیانوس بی کران الهی پیوستند. آن ها با صبر، استقامت و پایمردی خود و رهایی از قید نفس و نفسانیات، مردان و زنان آزاده ای شدند که می توانند چراغ هدایت و الگوهایی برای نسل جوان کشور باشند تا بدون هراس از دشواری ها و سختی ها در راه توسعه و شکوفایی کشور گام بردارند.

تاریخ این سرزمین افتخارات بی شماری را در دل خود جای داده است و رشادت های آزادگان سرافراز کشور نیز برگ زرینی بر این تاریخ افزوده است. تاریخ این مرز و بوم و تمامی هم وطنان هیچ گاه این فداکاری ها و ایثارهای آزادگان سرافراز را فراموش نخواهد کرد.

سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای آن ها از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

                                                                                     اسماعیل لله گانی

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5e7k