سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 10:19
کد خبر: 25357

بانک توسعه تعاون گواهینامه استاندارد 10002 و 10004 را دریافت کرد

بانک توسعه موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری) و ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری) از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان شد.

معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی در مراسم دریافت گواهینامه گفت:بانک توسعه تعاون به عنوان یک سازمان بالغ به این باور رسیده است که برای دستیابی به تعالی سازمانی باید از ظرفیت های برون سازمانی همچون موسسات ارزیابی استاندارد استفاده کند.

وی افزود: اگر می خواهیم بقا داشته باشیم باید به ذینفعان درون و بیرون سازمان توجه داشته باشیم.

وی افزود:تمرکز اصلی ما در بانک بر این است تا صدای مشتری به عنوان مهم ترین ذینفع شنیده شود بر همین اساس با به روزرسانی نرم افزار مرکز تماس مشتریان،سعی بر آن شده است تا هوشمندسازی در این بخش اتفاق افتد.

معادی با تقدیر ازاقدامات ادارات کل بازرسی و رسیدگی به شکایات،امور مشتریان و توسعه بازار واداره کل سازمان و روش ها گفت:به عنوان یک سازمان پیشرو وظیفه داریم در مسیر استاندارد حرکت کنیم.اگر یاد بگیریم با مشتری به عنوان ذینفع برون سازمانی و با کارمندان به عنوان ذینفع درون سازمانی به دنبال تبادل اطلاعات و آگاهی رسانی باشیم،پس در مسیر درستی قرار گرفته ایم.

معاون مدیرعامل در امور استان ها وبازاریابی بیان کرد:اگر صحبت ها و انتقاد ذینفعان سازمان در ابتدا شنیده شود میزان شکایات کمتر می شود.

گفتنی است ،بررسی شرکت آرین توف پاسارگاد نشان می دهد،بانک توسعه تعاون با اجرای یک سری اقدامات موفق به دریافت استاندارد 10002 و 10004 شده است.تمرکز بر این استانداردها منجر به ارتقای تجربه مشتری در بانک می شود.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gd8ox