یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 09:40
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی
کد خبر: 25342

۲۶ مردادماه الگویی برای ایستادگی و مقاومت در همه عرصه ها است

عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با صدرو پیامی این روز رو گرامی داشت و۲۶ مردادماه را الگویی برای ایستادگی و مقاومت در همه عرصه ها بیان کرد.

متن پیام به این شرح است:

روز ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹، یادآور ایثرگری ها، جان فشانی ها و مقاومت خستگی ناپذیر آزادگان هشت سال دفاع مقدس بر ارزش ها و آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از موجودیت مردم عزیز کشورمان است. عزیزانی که شرایط سخت اسارت در ارودگاه ها و زندان های حزب بعث را به جان نازنین خود متقبل شدند تا امنیت بر گستره این آب و خاک اهورایی تداوم یابد.

حال و بعد از گذشت بیش از سه دهه از آن روزگار حماسی، عرصه منازعه امریکا و ایادی آن از جنگ نظامی به اقتصادی تغییر پیدا کرده، موضوعی که می توان آن را در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های همه جانبه و ظالمانه بر هموطنان عزیزمان مشاهده نمود.

باعنایت به تغییر جبهه استکبار علیه ملت غیور ایران، حمایت از سربازان این عرصه را باید در دستور کار قرار داد، و این عزیزان؛ تولید و صادرکنندگان، بازرگانان تأمین کننده کالاهای اساسی و فعالین اقتصادی کشور محسوب می شوند و در این میان مناطق آزاد یکی از بهترین آوردگاه های تقابل با این جنگ اقتصادی است.

مناطق آزاد تجاری صنعتی با بهره مندی از مزایا و معافیت های قانونی، زیرساخت های لازم و مدیریت متمرکز همچون دولتی کوچک، به نمایندگی از هیأت دولت، وظیفه خدمتگذاری به مردم و سرمایه گذاران را دارا می باشند و در همین راستا منطقه آزاد انزلی با قرار گرفتن در دروازه وردی به اوراسیا، کریدورهای بین المللی شمال-جنوب و شرق به غرب، و توان تولیدکنندگان خود، استان گیلان و کشور، به دنبال ایفای نقش محوری در تبدیل این نبرد نابرابر به پیروزی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بوده و الگوی ما در این مسیر مقاومت و خستگی ناپذیری آزادگان در برابر مسائل پیش روی است.

اینجانب ضمن عرض تبریک و ارادات محضر آزادگان سرافراز و مرحوم ابوترابری نازنین؛ تأکید دارد که همه ما مدیون ایثارگری شما بزرگواران بوده و فرهنگ مقاومت و ایثار را باید از شما آموخت و به آن عمل کرد.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ralx6