سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 09:22
در بازدید فرماندار ساوجبلاغ و مسئولان منطقه ای تاکید شد
کد خبر: 25339

آمادگی دستگاه های منطقه ای برای تعامل و هم افزایی حداکثری با شهرک تحقیقاتی کاوش

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و مسئولان دستگاه های منطقه ای از جمله صمت ، جهاد کشاورزی و… در بازدید از شهرک تحقیقاتی کاوش بر تعامل و هم افزایی حداکثری برای شتاب بخشی بیش از پیش تکمیل زیر ساخت ها تاکید کردند.

محمدرضا البرزی نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ شهرک تحقیقاتی کاوش  را یک مزیت منطقه ای متمایز و منحصر بفرد با کار ویژه های ملی برشمرد که می تواند به توسعه منطقه ای در عرصه های نوآوری و فناوری و فعالیت های دانش بنیان منجر شود.

مهرداد مظفری مجری طرح شهرک تحقیقاتی کاوش در جریان این بازدید گزارشی  از ظرفیت ها و زیر ساخت های فراهم شده در این عرصه برای استقرار زیست بوم فناوری را تشریح کرد و خواستار همگامی و همدلی مستمر مسئولان منطقه ای با سازمان گسترش برای تجمیع توانمندی های دستگاه متولی و دستگاه های استانی در جهت توسعه و تکمیل این شهرک تحقیقاتی از جمله امکان بهره مندی از اعتبارات استانی شد.

شهرک کاوش دارای ۱۰۰ هکتار  زمین است که در فاز نخست آن ۱۴ سوله برای استقرار شرکت های دانش بنیان آماده شده است . همچنین ۶۶ قطعه زمین با کلیه زیر ساخت ها ( آب و برق ، گاز و تلفن ) ‌در مراحل نهایی واگذاری است .

شهرک  تحقیقاتی کاوش زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با فراهم آوردن زیر ساخت های  لازم ،  بدنبال ایجاد یک زیست بوم فناورانه برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در سال تولید ، دانش بنیان و  اشتغال آفرین  است .


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oagog