دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 09:10
مدیر عامل مس در دیدار با مدال آوران تیم شرکت مس
کد خبر: 25334

ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است

دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی؛ جلسه تقدیر و تشکر از افتخار آفرینی از اعضای تیم ورزشی اعزامی شرکت مس به مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان درمسکو، با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، محراب احمدیان معاون منابع انسانی وسیتم های اطلاعاتی، محمد قراخانلو مدیر گروه روابط عمومی و همچنین با حضور ویدیو کنفرانسی مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه، معبود عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون برگزار شد.

دکتر علی رستمی ضمن عرض خداقوت به همه ورزشکاران ،کادر مدیریتی و فنی تیم اعزامی گفت: به شکر خدا ورزشکاران جوان و با غیرت شرکت ملی مس توانستند با پشتکار و تلاش افتخارآفرینی کنند؛ خدا را برای این عنایت به شرکت مس سپاسگزارم و دست همه شما ورزشکاران را می بوسم.

وی در ادامه با تاکید براین که ورزش کارگری اولویت اول شرکت ملی مس است، گفت: تمام تلاش ما این است که مجتمع ها و معاونت منابع انسانی دست به دست هم بدهند تا همه همکاران و خانواده هایشان با ورزش مانوس شوند.

دکتر رستمی گفت: هر اندازه به ورزش بپردازیم بهره وری را افزایش داده و آن را تضمین کرده ایم.

دکتر رستمی با مناسب ارزیابی کردن برنامه های ورزشی شرکت ملی مس اظهار کرد:  از این به بعد انتظار داریم برنامه های منظمی در این زمینه در سطح 3 مجتمع تولیدی تهیه و تدوین شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از این پس به گونه ای در زمینه ورزش برنامه ریزی و عمل کنیم که برای سایر شرکت ها نیز به صورت الگو قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: باورمان این است که هر اندازه در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنیم در حوزه آسیب های اجتماعی، درمان و سلامت هزینه کمتری می پردازیم. 

دکتر رستمی در ادامه از معاونان و مدیران شرکت مس خواست تا طی مدت کوتاهی برنامه مناسبی را برای ارتقاء ورزش کارگری و عمومی تهیه کنند.

وی با اشاره به موفقیت ها و مدال آوری های تیم های ورزشی شرکت مس، خاطرنشان کرد: تیم فوتسال مس سرچشمه در سال گذشته قهرمانی و امسال نیز نایب قهرمانی را بدست آوردند که این امر نشان دهند ظرفیت و پتانسیل موجود شرکت مس در زمینه ورزش است.

 

*بودجه ورزش کارگری و قهرمانی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است

دکتر رستمی با تاکید بر اهمیت ورزش در شرکت مس و ضرورت توجه به این مهم، گفت: به حول و قوه الهی بیش از گذشته به موضوع ورزش اهمیت می دهیم و بودجه لازم را در اختیار می گذاریم.

وی با خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان را برای حمایت بیشتر و تداوم موفقیت تیم های ورزش شرکت مس انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت مس در پایان از زحمات کادرفنی و مدیریتی تیم اعزامی به مسابقات فیفکو 2022 تشکر و قدردانی کرد و گفت: از همه ورزشکاران شرکت ملی مس حمایت می کنم.

در ادامه این مراسم مدیران حاضر در جلسه ضمن تبریک به اعضای تیم ورزشی شرکت ملی مس برای همه ورزشکاران و کادر فنی تیم آرزوی موفقیت کردند.

تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون با هفت مدال رنگارنگ و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه با کسب مدال نقره و نایب قهرمانی که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان در مسکو حضور داشتند، توانستند با افتخار آفرینی مسابقات را به پایان برسانند.

خبرنگار : میلاد جعفری مهر

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j59az