دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 08:12
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:
کد خبر: 25332

فولاد هرمزگان نماد یک بنگاه اقتصادی پایبند به ایفای مسئولیت های اجتماعی است

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ورزش استان هرمزگان باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: همه صنایع هرمزگان باید پای‌کار آیند تا ظرفیت‌های ورزشی استان مورد حمایت قرار گیرند و شکوفا شوند.

احمد مرادی، امروز (26 مرداد) در مراسم استقبال از تیم 6 نفره فولاد هرمزگان، قهرمان مسابقات فوتبال کارگری مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری در کشور روسیه، اظهار کرد: از طرف همه مردم هرمزگان این قهرمانی بی‌نظیر که افتخاری بزرگ و به یاد ماندنی برای کشور و هرمزگان است را به همه اعضای تیم فولاد هرمزگان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: اعضای تیم فوتبال فولاد هرمزگان نشان دادند که توانایی‌های بسیار بالایی دارند و اگر مورد توجه قرار بگیرند، دستاوردهای قابل توجهی خواهند داشت. تیم فولاد هرمزگان نمونه بارزی از توجه صنعت به ورزش و ورزشکاران است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تصریح کرد: از مجموعه شرکت فولاد هرمزگان که این ظرفیت را شناسایی و از آن حمایت کردند، قدردانی می‌کنم. به واقع از زمان حضور آقای معروفخانی در راس مجموعه فولاد هرمزگان شاهد اتفاقات بزرگی در ورزش و ایفای مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان هستیم که قابل تقدیر است. حمایت‌های استاندار هرمزگان از ظرفیت‌های ورزشی استان نیز قابل توجه و تقدیر است.

مرادی با بیان اینکه هیچ‌کدام از ورزشکاران و ظرفیت‌های ورزشی ما در رشته‌های مختلف نباید نادیده گرفته شوند، عنوان کرد: به این منظور همه صنایع باید پای‌کار آیند و کمک کنند تا ظرفیت‌های ورزشی استان هرمزگان مورد حمایت قرار گیرند و شکوفا شوند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ورزش استان هرمزگان باید به جایگاه واقعی خود برسد، اضافه کرد: حمایت شرکت فولاد هرمزگان از ورزش در افزایش تولید این مجموعه نیز تأثیرگذار بوده و امروز جزء برندهای کشور است.

مرادی خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان، من و همه مسئولین پیگیر جلب حمایت همه صنایع استان هرمزگان از ورزش این استان هستیم و امیدواریم ورزش هرمزگان به زودی به آن جایگاهی که باید، برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekzrv