پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/25 12:12
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع مدیران و رؤسای شعب خبر داد
کد خبر: 25260

بازنگری و روزآمدسازی سند استراتژیک بیمه نوین با چشم انداز سه ساله

آرام رشیدی: در شرکت بیمه نوین برنامه استراتژیک سندی شفاف است که در اختیار تمامی کارکنان قرار خواهد گرفت.

آرام رشیدی؛ معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع رؤسای شعب و مدیران این شرکت در مشهد، با اشاره به لزوم ارتقای بهره‌وری در صنعت بیمه گفت: بهره‌وری در شرکت‌های بیمه در واقع ترکیبی از دو شاخص کارایی و اثر بخشی هستند که در بیمه نوین به دنبال ارتقای این دو شاخص هستیم.

وی افزود: بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف مانند صدور و پرداخت خسارت، بهبود توانمندی‌های شرکت از طریق تسهیل فرآیندها و چابک سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات از جمله راهکارهایی ست که در راستای افزایش بهره‌وری به دنبال اجرایی شدن آن در بیمه نوین هستیم. به خصوص در حوزه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، این چابک‌سازی می‌تواند افزایش سودآوری و ارتقای رشد واقعی شرکت را به دنبال داشته باشد

آرام رشیدی همچنین با اشاره به آن‌که برنامه استراتژیک بیمه نوین در حال بازنگری و روزآمد شدن است، گفت: عملیات مثبت بیمه‌گری در بیمه نوین از سال ۹۴ شروع شده و تا به اکنون نیز ادامه دارد که ناشی از یک برنامه‌ریزی منسجم و تحقق دو شاخص کالایی و اثر بخشی در شرکت بیمه نوین است.

وی همچنین با تأکید بر آن‌که در شرکت بیمه نوین برنامه استراتژیک سندی شفاف بوده که در اختیار تمامی کارکنان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: در تدوین برنامه استراتژیک شرکت که چشم‌انداز سه سال آتی را مد نظر قرار داده است به هم‌فکری تمامی اعضای خانواده بیمه نوین نیاز است.

عضو هیأت مدیره و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در خصوص اهمیت بحث آینده‌پژوهی در بیمه گفت: در صنعت بیمه ناگزیر به تغییر هستیم و اگر این تغییر را امروز در سازمان‌های خود نتوانیم انجام دهیم و با همان فرآیندهای گذشته ادامه دهیم در بلند مدت دچار رکود و شکست خواهیم شد.

وی افزود: طبق گزارشی از بیمه مرکزی، صنعت بیمه در ایران طی ۵۰ سال آینده حتماً شمایل فعلی خود را از دست خواهد داد و ظهور اینشورتک‌ها که از فناوری‌های روز بهره برده‌اند نیز گواهی تغییر و تحول صنعت بیمه است. بنابراین باید با تغییرات همسو شد و تحولات جدیدی ایجاد کرد.

 

روابط عمومی وتبلیغات بیمه نوین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5be6