چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/18 09:16
کد خبر: 24752

بیمه پاسارگاد ، برند محبوب مصرف کنندگان شد

در نهمین دوره سالانه نظرسنجی انتخاب برندهای محبوب سال، شرکت بیمه پاسارگاد برند محبوب منتخب مصرف کنندگان با آرای مردمی در میان شرکت‌های بیمه شناخته شد.

شرکت بیمه پاسارگاد در جشنواره برند محبوب در گروه اصلی بانک و بیمه، اولین برند محبوب در گروه بیمه های عمر و سرمایه گذاری و دومین برند محبوب در گروه بیمه بدنه و ثالث خودرو از نظر مصرف کنندگان انتخاب شده است. این جشنواره طی سال های متمادی براساس نظرسنجی مردمی در حال برگزاری است و همه ساله در طیف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات کشور، اقدام به نظرسنجی مردمی در خصوص میزان محبوبیت برندهای معتبر کشور می‌نماید.

براساس این گزارش، نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد، در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای ایرانی فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید. در این جشنواره به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، سه برند ایرانی دارای بالاترین رأی در هر گروه به عنوان برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

گفتنی است، جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.

گفتنی است، بیمه پاسارگاد در سه سال گذشته نیز یکی از شرکت‌های بیمه محبوب به انتخاب مردم بوده است.

این موفقیت جز با همدلی و همراهی مدیران ، همکاران و نمایندگان پرتلاش پاسارگادی امکان پذیر نبوده و امید است با تلاش و کوشش روزافزون در سایه خداوند متعال گام های خدمت به میهن گرامی مان را برداریم.

بیمه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399pyo