پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/18 03:47
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
کد خبر: 24699

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد روز خبرنگار را تبریک گفت

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز عروج شهید محمود صارمی و روز خبرنگار که امسال با روز عاشورا مقارن شده است را گرامی داشت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 

۱۷ مردادماه یادآور شهادت مظلومانه و غریبانه شهید محمود صارمی خبرنگار دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان است، روزی که به پاس تلاش ها و مجاهدت فعالان عرصه آگاهی و اطلاع رسانی جامعه به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شد.

 

۱۷ مردادماه امسال مصادف شده با عاشورای حسینی سالروز شهادت مظلومانه مردانی از جنس اراده، آگاهی و آزادگی که سفینه نجات بشریت در طوفان سهمگین ظلمت و تاریکی شدند.

 

۱۷ مردادماه گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی به نام تلاشگرانی مزین شده که با قلم شیوای خویش در نشر حقایق و واقعیات، به پیش قراولان و پرچمداران مسیر روشنگری و آگاهی بخشی جامعه تبدیل شده اند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی و ادای احترام به خانواده معظم و معزز شهداء، فرارسیدن این روز را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون همراه با سلامتی و سعادت دارم.

 

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

 

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488oyl