یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/18 02:14
دکتر ایمانی تاکید کرد :
کد خبر: 24691

حمایت کامل بانک صادرات از گروه مالی سپهر صادرات

مدیرعامل بانک صادرات از گروه مالی سپهر صادرات بازدید بعمل آورد.

مدیرعامل بانک صادرات با حضور در گروه مالی سپهر صادرات در جمع مدیران عامل شرکت ها و شورای معاونین این شرکت ضمن اعلام حمایت بانک صادرات از گروه گفت: بانک صادرات در شبکه‌ی بانکی کشور به عنوان یکی از بانک‌های محوری شناخته می شود که انتظارات بسیاری چه در مجلس شورای اسلامی و چه در سایر بخش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آن وجود دارد.

دکتر ایمانی ادامه داد: این انتظار موجب شده است تا دولت و مجلس به این بانک نگاه ویژه‌ای داشته باشند و خواستار نقش آفرینی مختلف اقتصادی از بانک صادرات شوند.

مدیرعامل بانک صادرات ضمن اشاره به سهم مردم در سهامداری بانک صادرات گفت: تنها ۸ درصد سهام بانک به دولت متعلق است و سایر سهام این بانک متعلق به مردم در قالب سهام عدالت ، کارگران و کارمندان است. بر همین اساس بایستی تلاش مضاعفی برای درامد و عایدی این سهامداران داشته باشیم.

دکتر سید ضیاء ایمانی افزود: همین موضوع باعث می شود تا ضمن شفاف سازی عملکرد، دقت لازم برای حفظ جایگاه سهامداران و سپرده گذاران صورت گیرد.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: در بانک صادرات تلاش شد تا موضوع سرمایه گذاری از یک اداره کل به سطح معاونت ارتقا یابد و در کنار ان افزایش سودآوری دستور کار قرار گرفت.

دکتر ایمانی ادامه داد: از اقای دکتر وکیلی بخاطر اقداماتشان متشکریم و از همه مدیران و همکاران انتظار داریم همکاری کاملی برای ارتقای گروه مالی داشته باشند.

در این نشست مدیران شرکت‌های و هلدینگ های گروه مالی سپهر صادرات با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت‌های تابعه، آخرین تحولات و مسائل سرمایه گذاری را با مدیرعامل بانک صادرات مطرح ساختند‌.

 

سایت گروه مالی سپهر صادرات


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5yrp