پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/15 02:18
کد خبر: 24579

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

ماه محرم، یادآور بزرگترین واقعه در تاریخ بشر و نماد جاویدان ظلم ستیزی، امر به معروف و نهی از منکر و از خودگذشتگی برای زنده نگه داشتن دین خداست.

تا جهان باقی است، نام امام حسین (ع) و خاندان پاک و مطهر و یاران باوفایش یادآور ایستادگی و ایثار و سلوکشان سرلوحه زندگی آزادگان عالم است چراکه بزرگترین موهبت الهی که جانهای پاک و وجود ارزشمندشان بود را در راه حق و حقیقت فدا کردند تا چراغ هدایت فرا راه انسان ها باقی بماند.

و اینک این وظیفه ماست که پیام عاشورا را درک نموده و بدانیم همه روزها عاشوراست و هر سرزمینی که بیرق اسلام و عدالت طلبی در آن برافراشته شد، کربلاست و بر ماست تا به عنوان شیعیان و پویندگان راه سرور و سالار شهیدان در دفاع از حق همواره ثابت قدم باشیم.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری علمدار دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید شهدا امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تاسوعا و عاشورای حسینی را به پیشگاه امام زمان (عج) و همه شیعیان و عزاداران آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم به برکت و عظمت وجود آن امام بزرگوار، همه ما را از پیروان واقعی و راستین آن حضرت قرار دهد.

 

پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxa8j