پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/15 01:34
مدیرعامل بیمه تعاون:
کد خبر: 24569

گروه صنعتی مینو از افتخارات ایران است

یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ضمن حضور در ساختمان مرکزی گروه صنعتی مینو و بازدید از بخش های مختلف شرکت پارس مینو طی سخنانی گروه صنعتی مینو را از افتخارات کشور ایران ارزیابی کرد.

در این دیدار، اکبرزاده رئیس هیات مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان پس از مرور خلاصه ای از تاریخچه گروه صنعتی مینو و با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور گفت: مدیران ارشد گروه صنعتی مینو با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده، شرایطی را رقم زده اند که در این شرایط سخت اقتصادی با وجود حدود ۱۰ هزار پرسنل در بخش های مختلف، شاهد تعطیلی حتی یک روز کاری در گروه صنعتی مینو نبوده ایم که میتوان این دست آورد را نتیجه دوراندیشی مدیران در زمینه ی تکمیل زنجیره های تامین و فروش و توجه جدی به نوسازی و بهسازی خطوط بدانیم.

وی در ادامه به کیفیت محصولات گروه صنعتی مینو پرداخت و افزود: به لطف خدا و همت تمامی پرسنل، در چند محصول لیدر بازار هستیم و نه تنها از کیفیت هیچ یک از محصولات این گروه کاسته نشده بلکه کیفیت محصولات افزایش نیز داشته است.

رئیس هیات مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در ادامه به فعالیت شرکت های دیگر گروه پرداخت و گفت: شرکت قاسم ایران توانسته است با توان و لجستیک برنامه ریزی شده و دقیق خود و با بهره گیری از حدود ۱۳۰ هزار عاملیت فروش در کل کشور اقدام به توزیع و در نتیجه آن فروش محصولات مینو و برند های معتبر دیگر شود.

اکبرزاده در ادامه به پتانسیل های شرکت ره آورد سازندگی آزادگان اشاره کرد و گفت: شرکت ره آورد سازندگی آزادگان نیز توانسته است با تولید مواد اولیه مورد نیاز جهت ساخت و ساز، هزینه انجام پروژه های خود را به طور چشم گیری کاهش دهد و این اتفاق باعث شده است که این شرکت در مزایده ها بی رغیب شود. شرکت ره آورد سازندگی آزادگان هم اینک بیش از ۸۷ هزار واحد مسکونی را در پروژه های مسکن ملی دست ساخت دارد.

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون ضمن حضور در ساختمان مرکزی گروه صنعتی مینو و بازدید از بخش های مختلف شرکت پارس مینو طی سخنانی گروه صنعتی مینو را از افتخارات کشور ایران ارزیابی کرد و گفت: بنده افتخار می­کنم در کشوری زندگی میکنم که گروه هایی نظیر گروه صنعتی مینو در حال فعالیت های تولیدی و اقتصادی بزرگی هستند و درصد قابل توجهی از تولیدات این گروه نیز به کشور های دوست و همسایه و حتی کشور های اروپایی نیز صادر می­شود.

مدیر عامل بیمه تعاون در ادامه با اشاره به شعار «کی می­تونه بگه که مینو نخورده» و اینکه هیچ ایرانی نمی­تواند ادعا کند که مینو نخورده است ادامه داد: این شعار به درستی نمایانگر این است که تمام هم میهنان به نوعی از محصولات این گروه صنعتی و تولیدی بهره برده اند و امیدوارم شاهد شوکفایی هر چه بیشتر این گروه صاحب نام باشیم.

شایان ذکر است که در این دیدار، حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی و محمدحسن یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون نیز حضور داشتند.

 

گروه صنعتی مینو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqy8w