پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/12 06:10
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد؛
کد خبر: 24443

ارائه شاخص هایی برای ارتقاء کیفیت خدمات کلوب های دریایی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری مزایده با شاخص های "تجارب، سوابق کاری، تجهیزات، نیروی انسانی، بومی جزیره، خوش حساب و آموزش دیده" در راستای ارتقاء کیفیت خدمات کلوب های دریایی در جزیره خبر داد.

مهدی کشاورز عصر سه شنبه یازدهم مرداد در نشستی صمیمانه با جامعه کلوب داران کیش که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، جلوگیری از انحصار و ایجاد فضای رقابتی راباعث پیشرفت و توسعه گردشگری دریایی دانست ونقش آفرینی این جوامع فعال و پر تلاش در جذب گردشگر را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: همواره سازمان منطقه آزاد کیش برای رفع مشکلات کلوب داران از جمله تامین سوخت شناورهای تفریحی تلاش می‌کند و اختصاص سهمیه سوخت باید از وزارت خانه پیگیری شود که در دستور کار قرار گرفته است.  

به گفته کشاورز شاخص هایی که برای برگزاری مزایده در نظر گرفته شده است منصفانه و کارشناسی شده است.

وی با بیان این که رزومه کاری کیفیت و اعتبارسنجی از متقاضی و در مرحله بعد پیشنهاد قیمت اساس مزایده وانتخاب بهره برداران کلوب های دریایی در این جزیره خواهد بود افزود: برای ارج نهادن به تلاش های جامعه کلوب داران در صدد هستیم شرایطی ایجاد شود که افراد دارای صلاحیت در اولویت باشند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: حال خوب شما جامعه کلوب داران دریایی است که حال خوب به جزیره تسری می یابد و شما یکی از پرچم داران ارائه خدمات شایسته به  ساکنان کیش و گردشگران هستید.

برخی از اعضای جامعه کلوب داران در این نشست با اشاره به این که هر جامعه تشکیل شده از تشکل های مختلف و ما هم از این موضوع مستثی نیستیم درخواست حمایت سازمان برای فعالیت دریایی جامعه کلوب داران شدند.

جامعه کلوب داران در بخش دیگری از سخنانشان عنوان کردند: یکی از مشکلات مهم عدم تمدید قراردادها از سوی سازمان است که این مهم سبب شده در حوزه های بانکی و مجوزها نیز با مشکلاتی مواجه شویم.

امدیرعامل جامعه کلوب داران کیش با بیان این که این جوامع سربازان سازمان که در راس آن مهدی کشاورزر به عنوان فرمانده این منطقه هستند در جذب گردشگر به جزیره نقش آفرینی می کنیم، گفت: کلوب داران با ارائه خدمات، یک ماه بعد به پولشون می‌رسند یک سال و نیم با افزایش بنزین نرخ ها را افزایش ندادند.

وی گفت:  جادبه کیش به مراکز تفریحی آن است و اعتقاد داریم شما تلاش می کنید رونق ایجاد شود و کلید این رونق دست ما و دست جوامع دیگر در سطح جزیره است.

اقتصاد با تاکید بر این که مزیت های بالای کیش تفریحات دریایی است، افزود: در ایام کرونا زمانی که پلاژ ها تعطیل شد با کاهش ورودی مسافر مواجه شدیم.

وی با اشاره به این که شغل کلوب داران حساس و نیاز به آرامش داریم و در این حوزه قبل از لذت بردن از تفریحات دریایی امنیت جانی مسافران مطرح است، بیان داشت: انعقاد قراردادی که ما را دلگرم کند و سرمایه گذاری بیشتری کنیم تا سطح ارائه خدمات شایسته افزایش یابد این گونه هست که خیلی بهتر می توانیم تمام زحماتی که سازمان برای توسعه و پیشرفت این منطقه می کشد در سطح گسترده انعکاس دهیم.

جامعه کلوبداران کیش دارای ۲۳ عضو است که در این کلوب ها ۶۹۰ نفر به صورت مستقیم در رشته های مختلف تفریحی دریایی مشغول به کار هستند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5ymn