پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/11 09:27
صبح امروز سه‌شنبه 11 مردادماه؛
کد خبر: 24380

صورت‌های مالی بیمه دانا در مجمع عمومی تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا صبح امروز سه‌شنبه 11 مردادماه با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.

در این مجمع که برای رفاه حال سهامداران امسال نیز با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به‌صورت آنلاین برگزار شد، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت بندهای مختلف توسط حسابرس و بازرس قانونی، همچنین ارائه توضیحات لازم، تصویب شد.

در ادامه برگزاری این جلسه همچنین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سازمان حسابرسی طی سال‌های گذشته، موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی، موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا با ارائه گزارش جامع هیئت مدیره از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1400شامل معرفی شرکت، سرمایه و ترکیب سهامداران، راهبردها، فعالیت‌های بیمه‌گری در سال 1400 در حوزه های اموال و مسئولیت، اشخاص، بازاریابی و فروش، توسعه و برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی، مالی و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، وضعیت ترکیب نیروی انسانی و شبکه فروش، تعداد شعب و نمایندگان کل کشور، سهامداران را در جریان عملکرد این شرکت قرار داد.

در پایان مجمع نیز با تصمیم اکثریت سهامداران مقرر شد مبلغ 10 میلیارد تومان به فعالیت شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی اختصاص یابد.

 

روابط عمومی بیمه دانا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekbw6