پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/09 05:49
مدیرعامل بیمه تعاون مطرح کرد:
کد خبر: 24203

با ورزش، مخاطبین بیمه تعاون را دو برابر کردیم

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ورزش صنعت بیمه در حضور برگزیدگان رشته های ورزشی و مدیران شرکتهای بیمه برگزار شد.

در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ورزش صنعت بیمه، یونس مظلومی، مدیر عامل شرکت بیمه تعاون که در اولین جشنواره ورزش صنعت بیمه میزبانی مسابقات فوتبال را بر عهده داشت اعلام کرد: به عنوان یک مدیر با سابقه در حوزه بیمه گری رابطه تنگاتنگی را با ورزش برقرار کردیم که تجربه دو بار قهرمانی در سوپر لیگ کشتی باشگاه های جهان و اسپانسری تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال را داشتیم که این تجارب آسانترین راه برای دو برابر شدن ظرفیت مشتریان بیمه تعاون بود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت های تبلیغی ورزش در سازمان ها و شرکتهای مهم ملی در سراسر جهان امری متداول است.

مظلومی همچنین با اشاره به عبارت معروف عقل سالم در بدن سالم است گفت وقتی در یک صنعت پیچیده مالی مثل بیمه کار میکنیم قطعا به نیرو هایی با سلامت جسمی و ذکاوت بالا نیاز داریم و رابطه با ورزش برایمان مهم است.

بیمه ها از ظرفیت های ورزش استقبال می کنند

در ادامه حمید رضا مهدوی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و رئیس شورای ورزش صنعت بیمه نیز اظهار داشت: ورزش پدیده ای است که به شادابی و سلامت کارکنان کمک می کند و سازمان را به سمت بهره‌وری سوق می دهد به همین منظور از تقویت ساختار ورزش در مجموعه های بیمه ای حمایت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد :زبان ورزش یک زبان عمومی است و از طریق آن به خوبی می توان خدمات بیمه را به جامعه معرفی کرد و در عین حال، شکل گیری رابطه منسجم میان صنعت بیمه با صنعت ورزش می‌تواند محصولات گسترده و جدید بیمه ای را به جامعه ورزش عرضه کند.

وی استقبال از رویدادهای ورزشی با حضور چهره های مطرح ورزشی کشور و همچنین همکاری با آنان در شرکت های بیمه را مورد توجه دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس شورای ورزش صنعت بیمه ، در پایان سخنان خود از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل میزبانی این رویداد تقدیر کرد.

بیمه

جمعیت جوان

عبدالهی، مشاور رئیس کل و از بانیان تشکیل شورای ورزش صنعت بیمه نیز در این مراسم طی سخنانی ابراز داشت: ۲۳ هزار پرسنل همکار رسماً در شرکت های بیمه ای فعالیت می کنند که متوسط مدت همکاری ۸۵ درصد از آنان حدود ۱۰ سال است به این ترتیب با جمعیت جوانی در صنعت بیمه از نظر اشتغال روبرو هستیم که می‌توان از ظرفیت آنان در برنامه ریزی های ورزشی بهره گرفت .

ورزش را در بیمه کوثر نهادینه کردیم

ابو الفضل آقادادی، مدیر عامل بیمه کوثر نیز با تاکید بر تجربه سودمند میزبانی مسابقات دارت بانوان و آقایان اولین جشنواره صنعت بیمه گفت:این رویداد ورزشی در ایجاد همدلی و نشاط میان کارکنان بسیار موثر بود.

وی افزود به منظور چابکی بیشتر در سازمان و افزایش بهره وری نیروی انسانی، نهادینه کردن ورزش را به عنوان یک راه حل دنبال کرده ایم و دستاوردهای آن را مشاهده می کنیم.

گزارش دبیر جشنواره

علیرضا محمدعلی مسئول اجرایی اولین جشنواره صنعت بیمه و دبیر شورای ورزش این صنعت در این مراسم از شرکت های میزبان مسابقات و دیگر شرکت هایی که با حضور گسترده خود رونق این رویداد ورزشی را بیشتر کردند تشکر نمود و گفت: این جشنواره یک ماه به طول انجامید و در آن هزار ورزشکار در قالب یکصد تیم ورزشی در ۶ رشته متشکل از بانوان و آقایان به رقابت پرداختند که حدود ۹۰ چهره ورزشی در این جشنواره موفق به کسب مقام شدند.

وی این جشنواره را نتیجه اولین اقدام شورای ورزش صنعت بیمه دانست و افزود بزودی کمیته های تخصصی شورای ورزش نیز کار خود را آغاز خواهند کرد.

رییس توسعه ورزش بیمه مرکزی همچنین کفت: شورای ورزش صنعت بیمه هم اکنون رابطه مناسبی را با فدراسیونهای ورزشی ایجاد کرده و توانسته است نمایندگانی را در نهادهای رسمی ورزش کشور معرفی نماید.

گفتنی است در این مراسم که با حضور برخی مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های بیمه و بیمه مرکزی برگزار شد از مدیران عامل شرکت های میزبان مسابقات این جشنواره.، مشاور رییس کل، سرپرستان کمیته های ورزشی بیمه مرکزی. نمایندگان تربیت بدنی منتخب شورای ورزش صنعت بیمه و مسئول اجرایی جشنواره تجلیل شد و در ادامه نیز جوایز و لوح قهرمانی به بیش از۹۰ نفر از قهرمانان ورزشی ارایه شد.

 

الفبا خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488oem