پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/08 06:41
مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد:
کد خبر: 24110

لزوم تسریع در روند صدور پروانه‌‌های ساختمانی

مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر لزوم تسریع در روند صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: بانک مسکن تامین مالی و حمایت از نوسازی بافت فرسوده را با قوت ادامه می‌دهد.

جلسه‌ مشترک مدیرعامل بانک مسکن و سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران به منظور توسعه همکاری‌ها برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک علاوه بر پیگیری طرح بزرگ نهضت ملی مسکن در چارچوب دستورات اکید رییس جمهور، همچنان سایر وظایف خود از جمله تامین مالی نوسازی بافت فرسوده را با جدیت پیگیری می‌کند.

دکتر شایان، به لزوم تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی به منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دولت مردمی با اجرای همزمان سیاست‌های مختلف در حوزه مسکن‌سازی به این مقوله توجه ویژه دارد.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین تاکید کرد: در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، بانک مسکن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

همچنین در این نشست مشترک، مهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران، از تعهد شهرداری تهران برای ساخت ۱۸۰هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهادی قرارگاه تامین مسکن تا سال آینده،خبر داد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری این بانک، روند پرداخت تسهیلات نوسازی به متقاضیان در چارچوب قوانین بانکی تسهیل شود و ساخت و ساز در بافت‌ فرسوده شهری دوباره رونق گیرد تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در این بافت‌ها باشیم.

 

هیبنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j58bz