پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/02 06:42
با حضور دکتر فرزین؛
کد خبر: 23712

مشاور مدیر عامل بانک ملی ایران در امور مجلس معرفی شد

با حضور دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران، فرشاد شهید زاده نائینی به عنوان مشاور مدیر عامل در امور مجلس معرفی شد.

در این مراسم که ابوالفضل نجارزاده قائم مقام مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مسئولان بانک نیز حضور داشتند؛ مدیر عامل طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه مجلس و نقش مهم آن در تعیین سرنوشت کشور،  برای ما بسیار مهم است که به نحو شایسته ای با این نهاد اثرگذار همکاری داشته باشیم و بیش از پیش در جهت افزایش تعاملات گام برداریم.

وی افزود : ما باید ضمن همراهی و همکاری با مجلس بتوانیم انتظارات به حق نمایندگان مجلس که هدفی جز رشد و پیشرفت کشور ندارند را جامه عمل بپوشانیم ودر حد اختیارات و توانمان در مسیر رشد و شکوفایی کشور سهیم باشیم.

بانک ملی ایران درجایگاه ریاست شورای هماهنگی بانک های دولتی و به دلیل این جایگاه حساس و استراتژیک باید بتواند با ایجاد تعاملات سازنده با مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانون گذار،  در راستای پیشرفت و سازندگی کشور گام های موثری را بردارد.

محمدرضا فرزین در ادامه سخنان خود گفت: نمایندگان مجلس انتظار دارند با کمک بانک ها در حوزه های انتخابی شان امور به خوبی پیش برود و رضایت حداکثری مردم کسب شود و ما در جایگاه بانک وظیفه داریم با شناخت مناسب نیازها و رفع آنها همدلی و همکاری لازم را با مجلس داشته باشیم.

در ادامه این مراسم  فرشاد شهیدزاده نائینی مشاور جدید مدیرعامل در امور مجلس ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل بانک در انتخاب وی در این جایگاه گفت: امیدوارم بتوانیم بیش از گذشته با مجلس به عنوان یک نهاد قانون گذار و موثر در امور کشور تعامل مفید را داشته باشیم و بنده نیز در این راه با استفاده از رهنمودهای مدیریت عامل بانک نقش موثر و مفیدی را ایفا کنم.

در پایان این مراسم از زحمات یزدان پناه مدیر سابق امور مجلس قدردانی شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5ar7