پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/02 06:14
بیمه ایران/
کد خبر: 23702

جلوه های توانمندی بیمه ایران را در نمایشگاه صنعت مالی کشور با پیام رسان ها ببینید

رویدادهای مربوط به فعالیت های غرفه بیمه ایران در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از صبح امروز (یکشنبه دوم مرداد 1401) از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی قابل پیگیری است.

شرکت سهامی بیمه ایران، با هدف گسترش ارتباطات دو سویه با مردم عزیز، بیمه گذاران، نمایندگان و کارکنان خود در فضای مجازی از چندی پیش اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از راههای ارتباطی پرمخاطب برای گسترش اطلاع رسانی کرده است.

اداره کل روابط عمومی بیمه ایران همچنین با هدف اطلاع رسانی رویداد های مرتبط با فعالیت های شرکت بیمه ایران در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex2022)‎) ‌که با حضور شرکت های‌ فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از 2 تا 5 مرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود،اخبار و گزارش های تصویری این رویداد بزرگ اقتصادی کشور را از طریق پیام رسانه ها تحت پوشش قرار می دهد.

گفتنی است، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن در فضایی وسیع ومناسب و به صورت متمرکز در سالن شماره 6 نمایشگاه بین المللی به ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای خواهند پرداخت. ‌از جمله موسسات و شرکت های تابعه بیمه ایران که امسال در غرفه حضور دارند، می توان به شرکت هلدینگ کسب و کار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت مهرسیاحت سبا، شرکت بیمه اتکایی ایران معین، مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (ارائه دهنده خدمات آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی) ، صندوق سبدگردان آسال و شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ اشاره کرد.    

همکاران عزیز می توانند از طریق پیام رسان های زیر علاوه بر رویدادهای نمایشگاه صنعت مالی، از آخرین اطلاعات و اخبار شرکت و صنعت بیمه نیز مطلع شوند.مردم عزیز، مشتریان و بیمه گذاران،  برای عضویت و اطلاع از خدمات واقدامات بیمه ایران می توانند از طریق لینک های زیر از این خدمات و سرویس ها در پیام رسان های داخلی و خارجی بهره مند شوند.

پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/iraninsuranceir

پیام رسان بله

https://eitaa.com/iraninsuranceir

پیام رسان سروش

https://splus.ir/iraninsuranceir

پیام رسان واتس اپ

https://chat.whatsapp.com/DimCgG3IdEG6O128vDviFr

 

روابط عمومی بیمه ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q87v