جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/31 15:10
در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران مصوب شد
کد خبر: 23524

سود ۷۰۰ ریالی فملی به ازای هر سهم

در مجمع عمومی عادی سالیانه «فملی» برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ مبلغ ۷۰ تومان سود به ازای هر سهم تصویب شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی مس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه با حضور ارکان مجمع، هیأت رئیسه، اکثریت سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس قانونی و بازرس قانونی در محل سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دستور جلسه این مجمع شامل استماع گزارش عملکرد هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد حساب‌ها و عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۱، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی ۱۴۰۱ و سایر مواردی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

علاوه بر این، با تصویب مجمع عمومی روزنامه کثیرالانتشار «دنیای اقتصاد» و روزنامه «جهان صنعت» برای درج آگهی‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

همچنین موسسه حسابرسی «ایران مشهود» به عنوان حسابرس قانونی و موسسه حسابرسی دَش و همکاران به عنوان حسابرس علی البدل مشخص شدند.

گفتنی است پس از پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع فوق‌العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت ملی مس با اساسنامه پیشنهادی سازمان بورس برگزار شد.

 

مس پرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a9md