پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/31 03:10
با حضور بیش از ۸۲ درصد سهامداران؛
کد خبر: 23501

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون با حضور بیش از ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ این شرکت به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تعاون با حضور بیش از ۸۲ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه تعاون، سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده سازمان حسابرسی در محل هتل سیمرغ به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ این شرکت به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورت های مالی اساسی و تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره و حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره، انتخاب حسابرس و بازرسین قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیأت مدیره اصلی و علی البدل و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات‌رییسه با حضور نماینده سازمان بورس، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس مستقل و بیش از ۸۲ درصد از سهامداران، در محل هتل سیمرغ برگزار شد.

همچنین، در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ با تصویب مجمع به ازای هر سهم ۱۰۰ریال سود ناخالص تقسیمی به سهامداران تعلق گرفت.

از دیگر سو، ضمن تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۰ و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت، اعضای جدید هیأت مدیره نیز در این مجمع مشخص شدند.

بر این اساس، سید امین جوادی، سید روح الله علیپور، امید معظمی گودرزی، جواد سهامیان مقدم و سید محمدرضا رسولی به عنوان اعضای اصلی و یونس مظلومی و محسن شریفیان موحد نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

قابل توجه است که مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون در ساعت ۱۴ ظهر روز چهار‌شنبه ۲۹ تیرماه سال‌جاری آغاز شد و در ساعت ۱۶ به پایان رسید.

هم‌چنین، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع شرکت بیمه تعاون با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق پلتفرم آپارات این شرکت اقدام کردند.

 

روابط عمومی بیمه تعاون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eagj