پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/29 08:36
همزمان با حضور مدیر عامل در رشت ؛
کد خبر: 23444

برگزاری کارگاه جامع مدیریت و نظارت پیشرفته بازاریابی و فروش برای نمایندگان رشت

همزمان با حضور دکتر کاردگر مدیر عامل و هیات همراه در رشت، کارگاه جامع مدیریت و نظارت پیشرفته بازاریابی و فروش برای نمایندگان شبکه فروش رشت برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه "ما" در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی، دکتر کاردگر با اشاره به ظرفیت های بالای شرکت بیمه"ما" از اجرای طرح های نوین و ارائه محصولات جدید در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره های توانمند سازی شبکه فروش در سراسر کشور، شاهد شکوفایی بیش از پیش نمایندگان شرکت بیمه "ما " باشیم.

مدیر عامل بیمه "ما" به هماهنگی های صورت گرفته با بانک ملت برای ایجاد تسهیلات ویژه خرید انواع بیمه نامه اشاره کرد و افزود: باید نمایندگان بیمه "ما" را به عنوان سربازان خط مقدم، تجهیز کنیم.

در ابتدای این مراسم فریدچافی سرپرستی استان گیلان به ارائه گزارشی از عملکرد استان و وضعیت پیش روی این سرپرستی و ضرورت این دوره آموزشی در ایجاد مزیت رقابتی پرداخت و جسور نیز ضمن بررسی آمار عملکرد نمایندگان و سرپرستی گیلان در مقایسه با سایر استان ها به بیان اهداف این دوره آموزشی پرداخت.

ارائه بخشی از مسائل پیش روی شبکه فروش توسط آبرون به نمایندگی از نمایندگان گیلان و تقدیر از نمایندگان و کارگزار برتر استان بخش دیگری از برنامه پیش بینی شده قبل از شروع دوره آموزشی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3worrv