پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/29 02:55
با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد؛
کد خبر: 23378

جشن بزرگ خانوادگی عید غدیر خم شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد

جشن بزرگ خانوادگی شرکت ایده پردازان صنعت فولاد به مناسبت عید سعید غدیر خم ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ در تالار اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

این جشن با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام‌ علی (ع) اهواز، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان، ابراهیم دادرس مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و خانواده‌ آنان انجام شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: ما عهد و پیمانی با امام زمان داریم، یعنی اینکه با وجود سختی در نظر بگیریم که خواست و نظر امام زمان (عج) چه می‌باشد.

 

وی افزود: تکلیف امروز ما فراهم  نمودن شرایط ظهور است. باید حضور امام زمان (عج) را در خانواده، تحصیل، کسب و کار و ابعاد مختلف زندگی حس کنیم. توجه به این امر که امام زمان (عج) در زندگی‌مان حضور دارد، پیام غدیر است.

 

موسوی فرد در ادامه بیان داشت: حجاب تقسیماتی دارد، اما ححاب برتر مورد نظر اهل‌بیت (ع) می‌باشد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری نمود، خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت نماید که امام زمان‌ (عج) خود را یاری نماییم.

 

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه، ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: غدیر آغاز تفکری است برای تدوام رسالت آخرین پیامبر خداوند بر زمین. غدیر کمال دین و اتمام نعمت الهی است بر بندگان ساحتش. واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

 

وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ کارکنان شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، تلاش کارکنان این شرکت را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری نمود، در سال جاری موفقیت‌های روز افزونی برای کارکنان این شرکت رقم بخورد.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این جشن بزرگ خانوادگی به درخواست نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان به خانم‌هایی که دارای حجاب برتر بودند، هدایایی نفیس تعلق گرفت. بخشی از این مراسم نیز با اجرای حامد نیسی از خوانندگان استان خوزستان همراه بود.

 

گفتنی‌ است، در پایان مراسم یادشده، با صرف شام در رستوران مجتمع فرهنگی فجر از میهمانان این مراسم پذیرایی شد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4by6ve