یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/28 11:31
بانک شهر/
کد خبر: 23343

"عصر جدید" با حمایت بانک شهر از استعدادهای جوان ایران اسلامی به پایان رسید

برنامه پرمخاطب «عصر جدید» همزمان با فرا رسیدن عید بزرگ غدیر؛ حمایت گسترده بانک شهر و معرفی استعدادهای برگزیده به پایان رسید.

فینال فصل سوم برنامه «عصر جدید» به عنوان پرمخاطب ترین برنامه سال جدید، در شب عید سعید غدیر، با معرفی استعداد های برتر برگزار و 6 فینالیست این دوره، جوایز خود را از بانک شهر دریافت کردند.

دکتر سجادی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر نیز در حاشیه اهدای جوایز فینالیست ها با تشریح فعالیت ها و اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: بانک شهر همواره تلاش کرده است کیفیت زندگی شهروندان در شهرهای مختلف کشور را ارتقاء داده و بهبود بخشد.

سجادی با بیان اینکه حمایت از نخبگان و استعداد های درخشان ایران اسلامی نیز در اولویت های بانک شهر قرار دارد، افزود: به عنوان کارکنان بانک شهر به خود می بالیم که در این برنامه حضور داشته و می توانیم ضمن حمایت از استعدادهای کشورعزیزمان، مسیر پیشرفت آنان را هموار کنیم.

این گزارش می افزاید، "علی طولابی" در پایان ماراتن بزرگ فصل سوم برنامه عصر جدید با آرای مردمی و کسب بیش از ۵ میلیون رای به عنوان برگزیده این فصل انتخاب شد. همچنین گروه "پهلوانک های ایران زمین" با کسب بیش از ۴ میلیون رای در جایگاه دوم قرار گرفتند و "پیمان ابراهیمی" از اصفهان با بیش از ۳ میلیون رای سوم شد. "ساینا شیخی" در رتبه چهارم، "ستیلا و آنیسا" در رتبه پنجم و "احسان یاسین" نیز در رتبه ششم قرار گرفتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5wk6