جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/28 09:29
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه با شهرداران قشم مطرح کرد؛
کد خبر: 23328

بهبود خدمات رسانی به جزیره نشینان، اولویت اصلی شهرداری های جزیره است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امضای تفاهم نامه های مختلف و هم افزایی با شهرداری های جزیره قشم با هدف بهبود خدمات رسانی به جزیره نشینان در دستور کار قرار دارد.

افشار فتح الهی در جلسه ای با حضور شهرداران جزیره قشم، اظهار کرد: تقویت شهرداری ها به عنوان یکی از نهادهای برخاسته از آرای مردم، یکی از موضوعاتی است که در دور جدید مدیریت منطقه آزاد قشم و البته در دولت مردمی آیت الله رییسی مورد توجه ویژه ای قرار دارد.

وی ادامه داد: با وجود برخی مسائل حاشیه ای، باید از شرایط موجود برای استفاده از اعتبارات و منابع قانونی کشوری و استانی متعلق به شهرداری ها برای خدمات رسانی شایته و بهبود زیرساخت ها استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه باید اعتبارات قانونی شهرداری ها جهت خدمت رسانی مورد استفاده قرار گیرد، افزود: بهبود خدمات رسانی به جزیره نشینان مهمترین هدف از هم افزایی و تعامل با شهرداری های جزیره است که باید با برنامه ریزی و براساس اولویت ها صورت گیرد.

به گفته فتح الهی؛ ساکنان جزیره قشم باید متناسب با درآمدهای جدید شهرداری ها، شاهد افزایش کیفیت خدمات رسانی و بهبود وضعیت زیرساخت ها باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری های جزیره قشم باید در فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر، زیرساخت های مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران را فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن، آسفالت معابر روستایی جزیره قشم با سرعت خوبی در حال انجام است و شهرداری ها نیز باید برای بهبود وضعیت معابر شهرهای جزیره سریع تر اقدامات لازم را اجرایی کنند.

فتح الهی در پایان با اشاره به ضرورت به روز شدن سیستم حمل و نقل در جزیره قشم، بیان کرد: موضوع حمل و نقل عمومی میان نقاط مختلف جزیره، یکی از موضوعاتی است که در اولویت خدمات رسانی به ساکنان جزیره قرار دارد و باید این مساله را با جدیت پیگیری کرد.

گفتنی است در این جلسه شهرداران شهرهای قشم، درگهان، سوزا، رمکان، لافت و طبل به بیان نظرات و پیشنهادات خود با هدف رفع مشکلات موجود و ایجاد بستر مناسب برای خدمات رسانی بهتر به جزیره نشینان پرداختند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399exw