پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/28 08:41
پاکسازی پارکینگ سایپا از خودروهای ناقص/
کد خبر: 23311

عبور مستقیم محصولات سایپا به بیش از 95 درصد رسید

گروه خودروسازی سایپا با همت و تلاش ویژه کارگران خط تولید و برنامه دقیقی که از اواخر سال گذشته در دوره مدیریت جدید تدوین کرد، اکنون به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند پرونده خودروهای ناقص کف پارکینگ را ببندد.

گروه خودروسازی سایپا که تا قبل از بهمن ماه سال گذشته با۸۰ هزار خودرو ناقص، ۵ هزار و ۲۰۰خودرو یورو ۴ و هزار و ۷۰۰ خودرو بدون گارانتی روبرو بود، موفق شد با همت و تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر کارگران خط تولید، مدیران و برنامه دقیقی که تدوین شد، خودروهایی که به علت نقص قطعه در پارکینگ بودند را به صفر رسانده و همچنین عبور مستقیم محصولات این مجموعه را به بیش از 95 درصد برساند.

بر این اساس باید عنوان کرد که گروه خودروسازی سایپا توانست قبل از تعطیلات تابستانی گروه، خودروهای ناقص را تکمیل و به مشتریان تحویل دهد.

این در حالی است که در گذشته 80 درصد خودروها با نقص قطعه تولید می‌شد و این امر اجازه نمی‌داد که کارگران استراحت کنند و با قوای بیشتر در محل کار خود حضور پیدا کنند. اما به جهت کاهش چشمگیر تعهدات معوق و صفر شدن خودروهای ناقص، در این بخش دیگر مشکلی وجود ندارد.

 این دستاوردها نقطه عطفی در بهبود روند تولید و شکوفایی گروه خودروسازی سایپا است و قطعا این مسیر با عنایت خداوند متعال برای ماه‌های آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

تلاش خانواده سایپا بر این است که ضمن افزایش تولید، بر کیفیت محصولات خود بیافزاید و همچنین با عرضه خودروهای به روز و با تکنولوژی بهتر، رضایت مشتریان را کسب کند.

 

سایپانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kej8x