پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/26 06:20
اینبار در مشهد/
کد خبر: 23162

فعالیت سراسری باشگاه مشتریان مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور همواره سعی در برقراری ارتباط نزدیک و فعال با مشتریان خود داشته است, بدین منظوربا راه اندازی باشگاه مشتریان خود گام بلندی در جهت دستیابی به این هدف برداشته است. چند روز گذشته MVM طرح فعالیت های آفلاین سالانه را منتشر کرد که به تدریج دامنه فعالیت ها را درکل کشورازجمله تهران، مشهد، شیراز، تبریزو سایر شهرها را به تدریج دربرمی گیرد.

به عنوان بخشی از این طرح، ام وی ام اولین رویداد "روز خانواده" خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد.

مالکان در باغی زیبا در نزدیکی شهر مشهد جمع شدند و ساعات خوشی را با هم در کنار خانواده بزرگ مدیران خودرو تجربه نمودند. مشتریان یکی پس از دیگری از ساعت 17 در این مراسم حضور پیدا کردند و این شرکت برای هر مشتری یک هدیه ویژه از جمله کیف لوکس درسا برای هر خانواده و هدایای ویژه بسیاری را برای برندگان مسابقه ها آماده نمودند.                                      

پس از ورود به سالن باغ، دو دستگاه خودرو X55pro توجه مشتریان را به خود جلب کرد. X55PRO به عنوان یک مدل جدید از خانواده MVM از حیث طراحی از خودروهای مهم و پیشرو در روند مد بازار خودرو ایران محسوب میشود. با تکیه بر طراحی پویا، توانایی بالا بهمراه شتاب 9.5 ثانیه برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر و امکانات جذاب مانند صفحه نمایش 10.25 اینچی، استارت دکمه ایی و AVM، تجربه رانندگی فوق العاده ای را برای مشتری به ارمغان می آورد. در این رویداد مشتریان زیادی هستند که برای لمس و آزمایش این ماشین عجله داشتند و ارزیابی و بازخوردهای بسیار خوبی را نسبت به این خودرو ارائه نمودند، چراکه این خودرو دارای ظاهر بسیار شیک و پیکربندی بسیار غنی میباشد. برخی از مشتریان تمایل داشتند این خودرو را در لحظه خریداری نمایند

در سال گذشته و امسال هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است. در آینده با توجه به برنامه ریزی استراتژیک شرکت مدیران خودرو, باشگاه مشتریان رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ سراسر کشوربرگزار خواهد کرد تا روابط خود را با مشتریان گسترش دهد. آنها می خواهند این فعالیت ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و واقعاً با مشتریان خود ارتباط سازنده و گسترده تری را برقرارنمایند.

 

روابط عمومی شرکت مدیران خودرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9z6r