پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/25 07:28
روز دوشنبه سوم مرداد 1401؛
کد خبر: 23072

مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام بیمه ملت برگزار می‌شود

جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه ملت ساعت 14 روز دوشنبه سوم مرداد 1401 برگزار می‌شود.

مجمع عادی فوق العاده شرکت بیمه ملت با هدف انتخاب اعضای هیئت مدیره روز دوشنبه سوم مرداد 1401 راس ساعت 14 در مرکز همایش‌های بیمه ملت برگزار می‌شود.

 

اطلاعیه رسمی منتشر شده در دو روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به شرح زیر است:

بدین‌وسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه ملت (سهامی عام) دعوت به عمل می‌آید در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام این شرکت که در  ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ 1401/05/03 در مرکز همایش‌های بیمه ملت (سهامی عام) به نشانی تهران، میدان ونک، انتهای خیابان برزیل شرقی، روبروی دیوان محاسبات، پلاک۱ برگزار می‌شود حضور به هم رسانند.

 دستور جلسه:

 1 -  انتخاب اعضای هیئت مدیره

2 -  سایر مواردی که تصمیم گیری در مورد آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده باشد

 

وفق ماده ۹۹ قانون تجارت، از کلیه سهامداران حقیقی یا قائم مقام قانونی آنان دعوت می گردد با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و نمایندگان سهامداران حقوقی با همراه داشتن معرفی نامه و مدرک شناسایی معتبر یک ساعت قبل از ساعت یاد شده همان روز به محل برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به آدرس فوق مراجعه نمایند.

در راستای صیانت از سلامت همگانی در شرایط پاندمی کرونا و با توجه به ابلاغیه مورخ 1400/11/09  سازمان بورس اوراق بهادار در این خصوص سهامداران فاقد هرگونه علائم مشکوک به کرونا می‌توانند با ارائه کارت واکسیناسیون و استفاده از ماسک در مجمع حضور یابند.

 از سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند دعوت می گردد جهت آگاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع از طریق لینک roka-co.com/melat  اقدام نمایند.

 هیات مدیره شرکت بیمه ملت (سهامی عام)

 

 

روابط عمومی بیمه ملت


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a9ao