جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/25 05:11
در نمایشگاه شیراز انجام شد:
کد خبر: 23047

دریافت نظرات بازدید کنندگان محصولات سایپا به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی محصولات

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات و سنجش افکار عمومی نسبت به برند، محصولات و خدمات پس از فروش خود اقدام به نظرسنجی در حوزه های مختلف از بازدیدکنندگان غرفه سایپا کرد.

مدیریت ارتباطات گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه شیراز به منظور دریافت نقطه نظرات بازدید کنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام به انجام نظرسنجی با موضوعات مختلف کرده است که پس از تحلیل اطلاعات جمع آوری شده،  نتایج آن جهت بهره برداری  در اختیار واحدهای مرتبط قرار داده خواهد شد.

در این نمایشگاه 13 نظرسنجی مختلف در خصوص سبک زندگی و عادات رسانه ای مشتریان، رضایت سنجی از نمایشگاه و خدمات پس از فروش و ... در خصوص محصولاتی چون آریا، آریا CVT، شاهین CVT، کوییک.آر کوییک.آراتومات، کارون، پادرا پلاس و پادرا پلاس یخچال دار انجام شد.

علاوه بر این در نمایشگاه شیراز برای دو خودرو شاهین دنده ای و کوییک.آر اتوماتیک تست رانندگی انجام شد که با استقبال خوب بازدید کنندگان همراه بود و پس از انجام تست از افراد نظرسنجی داینامیک و استاتیک محصولات مذکور صورت پذیرفت.

همچنین برای اولین بار نظر سنجی دیگری تحت عنوان cem  (رابطه بهبود تجربه مشتری) به صورت مشترک با مرکز امور مشتریان سایپا در این نمایشگاه انجام شد و در آن مشتریان و خریداران محصولات گروه سایپا در کارگروهی حاضر و به صورت مستقیم و رو در رو با مدیران این حوزه از نقاط قوت و ضعف خودرو خود صحبت کرده و نقطه نظرات خود را بیان داشتند و راهکارها و حقوق مشتریان به آنها گفته شد.

 

سایپانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9rqj