پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/25 02:58
با سخنرانی رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه؛
کد خبر: 23027

عمامه گذاری طلاب در شام میلاد امام هادی علیه‌السلام

با حضور و سخنرانی رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه، مراسم جشن میلاد ماه دهم، در موسسه امام هادی علیه‌السلام برگزار شد.

همزمان با عصر میلاد امام هادی علیه‌السلام و گرامیداشت سی و یکمین سال تاسیس موسسه تحقیقاتی امام هادی علیه‌السلام، مراسم جشن میلاد آن امام همام در سالن تحقیقات موسسه امام هادی علیه‌السلام برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی "رئیس جامعه‌المصطفی" مورد استقبال آیت‌الله سیدهادی رفیعی پور "مدیر موسسه امام هادی علیه‌السلام" قرار گرفت و از موسسه بازدید کرد.

در این مراسم که با حضور اساتید فاضل و چهره‌های سرشناس حوزوی برگزار شد، رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه به بیان مطالب ارزشمندی از زندگانی و حیات مبارک امام هادی علیه‌السلام و تجلیل از بیش از سی سال فعالیت‌های اثرگذار و ماندگار موسسه پرداخت.

مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدرزاده و شعرخوانی یاسر محمدی از شعرای آئینی، از دیگر بخش‌های این مراسم جشن بود.

همچنین در این مراسم تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم، به دست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی، لباسِ سربازی امام زمان ارواحنافداه را رسما بر تن کردند.

تجلیل از پژوهشگر برتر

بر اساس سنّت موسسه پژوهشی امام هادی علیه‌السلام، همه ساله همزمان با نیمه ذی‌حجه سالروز ولادت ماه دهم، آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه‌ی پژوهش برگزار و در آن از محققین موسسه تقدیر می‌گردد.

در سی و یکمین سال تاسیس موسسه امام هادی علیه‌السلام، از حجت‌الاسلام احمد قادری به جهت بیست سال همراهیِ پژوهشی و اجرایی با این موسسه تحقیقاتی، تجلیل شد.

 

روابط عمومی موسسه امام هادی علیه‌السلام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488nwm