پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/22 10:57
در راستای ایجاد اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی؛
کد خبر: 22925

همراه اول برای هوشمندسازی، وارد اراضی عباس‌آباد می‌شود

همراه اول در راستای ایجاد اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی، با شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

تفاهم نامه «همکاری در زمینه توسعه اکوسیستم نوآوری و راهکارهای هوشمندسازی اراضی عباس‌آباد» بین همراه اول و شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد امضا شد.

انتخاب اراضی عباس آباد در راستای ایجاد اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی، بدلیل محل استراتژیک و دارای پتانسیل بالا در کشور و تهران بزرگ بوده که می تواند نقشی پررنگ به عنوان مکانی پیشرو در این زمینه داشته باشد.

ارائه خدمات و فناوری های نوین هوشمندسازی و اینترنت اشیاء بر بستر تکنولوژی فیبر و 5G ، راه اندازی مرکز نوآوری و نمایشگاه اختصاصی، بهره برداری از پایلوت پروژه های هوشمندسازی و بهره گیری از ظرفیت های شرکت ارتباطات سیار ایران برای ایجاد زیرساخت ارتباطی و داده ای بخشی از اهداف این تفاهم نامه است.

همکاری در پروژه ها و سرویس های مکان محور، همکاری در زمینه توسعه اکوسیستم نوآوری هوشمندسازی شهری زمینه ساز حضور شرکت های دانش بنیان و امکان سنجی برای طراحی ایجاد و بهره برداری از مرکز داده، ایجاد باشگاه مشتریان یکپارچه مجموعه اراضی، ایجاد روش های نوین پرداخت مالی بر روی کیف پول، ارائه راهکارهای تبلیغات هوشمند نیز جزو بخشی دیگر از اهداف این تفاهم نامه است.

در نهایت هم رسالت چنین همکاری مشترکی، ایجاد کسب و کارهای جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی شهر تهران و سایر شهرهای کشور است تا مردم از منافع آن بهره مند شده و زمینه تحقق ایران دیجیتال فراهم شود.

 

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36elgj