پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/22 02:13
همزمان با آغاز فصلی جدید از تکنولوژی‌های پرداخت در دنیا؛
کد خبر: 22862

رونمایی از لوگو جدید سپ

همزمان با آغاز فصلی جدید از تکنولوژی‌های پرداخت در دنیا، سپ از نشان جدید خود، در هتل پارسیان اوین رونمایی کرد.

پس از 19 سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک کشور و با توجه به آغاز دوره تازه فعالیت سپ از هویت بصری (لوگو) جدید این برند فعال رونمایی شد تا در جهان پرشتاب امروز، مأموریت و چشم‌انداز این شرکت را بر بستر تکنولوژی های روز دنیا به مخاطبان نسل Z به تصور بکشد.

سید محمدرضا هدایتی مدیر ارتباطات سپ، فعالیت بر بستر تکنولوژی و ارتباط با مخاطبان جوان را یک ارزش اساسی می‌داند و بر این باور است که با بازآفرینی برند خود، پل ارتباطی خود را با نسل پویا این مرزوبوم کوتاه‌تر از گذشته خواهد کرد. همچنین این برند اکنون در چشم انداز جدید خود به‌دنبال تبدیل شدن به مرجع دانش و الگوی صنعت پرداخت الکترونیک کشور است.

سپ

این واحد معتقد است، درطراحی چشم انداز جدید این شرکت تلاش شده، به‌روزترین و کامل‌ترین راهکارهای پرداخت با ترکیب تکنولوژی و تجارت نمایان شود. با بازآفرینی برند سپ، پیاده‌سازی سبک نوین پرداخت‌های دیجیتال در ایران، اتفاق خواهد افتاد تا حس سرعت و امنیت را به کاربران ایرانی انتقال دهیم.

مدیر ارتباطات سپ حرکت پیوسته به سمت راهکارهای موبایل محور، یکپارچه‌سازی محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر نسل جوان، حضور در بازارهای جهانی و توسعه ارتباطات تعاملی با مخاطبان، از جمله مهمترین اهداف سپ در طراحی استراتژی و نوسازی برند سپ بوده است. تغییر در عناصر نمادین سپ حاصل یکسال کار تحقیقاتی و مطالعاتی یک تیم کارشناسی و نظرسنجی از مخاطبان این برند اعم از پذیرندگان، اهالی رسانه و کاربران اپلیکیشن 724 است.

هدایتی، نشان (لوگو) جدید را نمادی بر پایه چهار عنصر «سازمان نوآور، رشد سرمایه انسانی،درستی و اعتماد و چابکی و پیشروی» معرفی می‌کند. رنگ آبی این نشان، برگرفته از رنگ آبی نشان بانک سامان است تا یادآور این خانواده بزرگ باشد. وی افزود: همچنین ما در این ریبرندینگ جدید شعار سپ را "برای پرداختن به زندگی..." انتخاب کردیم تا همیشه به خودمان و مخاطبانمان یادآوری کنیم که ما هستیم تا مردم و مشتریان راحت‌تر زندگی کنند و فرصت و زمان بیشتری را برای پرداخت به زندگی داشته باشند.

سپ

در پایان اعلام می‌گردد ما باور داریم که همکاران ما، قلب تپنده این برند هستند و با این بازآفرینی بیش از پیش تلاش می‌کنیم تا سازمانی جذاب و دوست داشتنی برای نقش آفرینان صنعت پرداخت بسازیم. همکاران سپ آن‌چه را می دانند به نسل های آینده خود انتقال خواهند داد و مکانی را برای رشد انسان های حرفه ای خواهند ساخت.

 

روابط عمومی سپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9yzg