چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/21 07:47
برای صدور بیمه پیمایشی
کد خبر: 22792

همکاری باشگاه مشتریان کرمان موتور و بیمه سامان

خودروهای اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور در همکاری با بیمه سامان، بر مبنای تشخیص و میزان تردد بیمه گذار، بیمه بدنه می شود.

باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین آنها، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان فعالیت می کند و نوآوری، توسعه خدمات، بهبود و تقویت ارتباط بین مشتریان و شرکت را جزء رسالت خویش می‌داند.

با توجه به فعالیت‌های باشگاه مشتریان کرمان موتور که به منظور پای بندی به حفظ ارزش‌های مصرف‌کنندگان، جامعه و صنعت برنامه ‌ریزی و اجرا می شود، خدمت متفاوت و جدیدی با همکاری بیمه سامان برای مشتریان فراهم و ایجاد شده است.

براساس این گزارش، بسیاری از بیمه‌گذارانی که خودرو خود را بیمه بدنه می‌کنند و حق بیمه را به طور کامل پرداخت می‌ نمایند، شاید به اندازه 15 هزار کیلومتری که میزان متوسط بیمه‌ نامه بدنه برای یکسال است، از آن استفاده نمی‌ کنند.

به همین منظور، شرکت بیمه سامان محصولی را برای دارندگان محصولات کرمان موتور و عضو باشگاه مشتریان طراحی کرده است تا براساس تشخیص بیمه‌گذار مبنی بر تردد با خودرو در سه مسافت پنج، هشت و 12 هزار کیلومتر، حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو و نیاز خود را پرداخت کنند تا دارندگان محصولات کرمان موتور از این طریق هزینه کمتری به منظور دریافت بیمه‌ نامه بدنه خودرو خود متقبل شوند.

در این طرح و همکاری مشترک، اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور می توانند از طریق صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت باشگاه مشتریان با جزییات طرح آشنا شده و با کلیک بر روی دکمه «ثبت‌نام کنید» در سایت، به صفحه اختصاصی کرمان موتور در سایت بیمه سامان منتقل ‌شوند.

خاطرنشان می شود که دارندگان محصولات کرمان موتور با درخواست خرید بیمه پیمایشی سامان، ضمن بهره‌مندی از مزایای عمومی و اختصاصی طرح مورد اشاره، از پنج درصد تخفیف بیشتر، ویژه اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور بهره‌ مند خواهند شد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به باشگاه مشتریان کرمان موتور در نشانی https://club.kermanmotor.com مراجعه کنند.

 

روابط عمومی شرکت کرمان موتور


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo7ar