پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/21 07:39
کد خبر: 22789

تقدیر وزارت صنعت، معدن و تجارت از بانک صنعت و معدن برای عملکرد مطلوب در استعلام صورتحساب الکترونیکی

وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به روند مطلوب تعداد استعلام های انجام شده در خصوص صورتحساب الکترونیکی در فرآیند اعطای تسهیلات از سامانه جامع تجارت (طرح افق)، از بانک صنعت و معدن تقدیر کرد.

الزام بانک ها به استعلام الکترونیکی از سامانه جامع تجارت در راستای افزایش شفافیت معاملات، اثربخشی بیشتر منابع بانکی، حذف درخواست های غیر واقعی تامین مالی و تسهیل تامین سرمایه در گردش بنگاه ها صورت گرفته و از دیماه سال گذشته به دستور بانک مرکزی، همه بانک ها ملزم به استفاده از آن در فرآیند تسهیلات دهی خود شدند.

در راستای اجرای ماده دو تفاهم نامه تامین مالی زنجیره ای و استعلام صورتحساب الکترونیک فی مابین بانک صنعت و معدن و وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مدت کوتاه پس از اجرای طرح یادشده، بیش از 943 فقره صورتحساب یکتا از سامانه جامع تجارت به مبلغ 68 هزار و 178 میلیارد ریال توسط این بانک استعلام شده است.

گفتنی است، به جهت عملکرد مطلوب بانک صنعت و معدن در خصوص استعلام صورتحساب الکترونیک، سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت، طی نامه ای به دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن از عملکرد این بانک تقدیر و تشکر کرد.

 

روابط عمومی بانک صنعت و معدن


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaznn