جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/20 07:57
در دیدار مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب با رییس صمت استان آذربایجانشرقی مطرح شد
کد خبر: 22712

گره گشایی و رفع موانع تولید در اولویت دستور کار سازمان صمت

صابر پرنیان رییس سازمان صمت استان آذربایجانشرقی در دیدار با کشانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و تعدادی از مدیران این شرکت که به مناسبت هفته صنعت و معدن انجام شد گرهگشایی و رفع موانع تولید را در اولویت کاری سازمان صمت استان عنوان کرد و از تسهیل روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد.

پرنیان مجتمع فولاد صنعت بناب را یکی از واحدهای مهم و تاثیر گذار در منطقه برشمرد و افزود : فولاد صنعت بناب به لحاظ سرمایه گذاری انجام شده، توانایی و ظرفیت بالای تولید محصولات فولادی در استان جایگاه ویژه ای دارد و بعنوان سرمایه ملی محسوب شده و توجه لازم برای حمایت از این مجموعه و رفع مشکلات آن مد نظر قرار گرفته است .

محمد کشانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های سازمان صمت گفت: مطمئنا حمایت های سازنده سازمان صمت می تواند تسهیل کننده امورات تولید کنندگان باشد و در این زمینه نیاز هست که مشکلات واحد های تولید مورد توجه قرار گیرد و حمایت هایی که سازمان صمت استان در این زمینه داشته است قدردانی می کنیم.

مدیرعامل مجتمع فولا‌د صنعت بناب مشکل برق را عامل جدی در کاهش تولید عنوان کرد و افزود : در حال حاضر به دلیل نبود برق مورد نیاز با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستیم و نیاز هست که در برق تخصیصی بازنگری و واحدهای فولادی مورد حمایت قرار گیرند.

 

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5xp8