پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/20 05:25
مهندس رخصتی در جشن دانش پژوهان ممتاز:
کد خبر: 22687

ذوب آهن اصفهان به برکت وجود خانواده های همدل، خوش می درخشد

مرحله دوم، جشن ویژه دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، با حضور مهندس رخصتی مدیرعامل شرکت، تعدادی از دانش اموزان و دانشجویان ممتاز و خانواده های آن ها، ۱۹ تیرماه مصادف با عید سعید قربان در دو برنامه صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشگاه بزرگ فولادشهر برگزار شد.

مهندس رخصتی در این جشن ها با تبریک عید سعید قربان، گفت: امروز اگر ذوب آهن خوش می درخشد به برکت وجود شما خانواده های همدل وهمراه است.

مدیرعامل شرکت تأکید کرد: هم سویی و همراهی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان همیشه برای سایر صنایع، الگو و نمونه بوده است و همدلی این خانواده پر آوازه، شهره خاص وعام می باشد .

وی خطاب به خانواده های ذوب آهنی افزود: به یمن حمایت های شما، ذوب آهن اصفهان امروز در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در این جشن ها، شاهد صمیمیت و همدلی بین این خانواده های بزرگ هستیم.

در حاشیه این جشن ها  با تعدادی از همکاران گفتگو نمودیم که در ادامه می خوانید:

مجتبی رضایی شاغل در کک سازی با سابقه ۱۱ سال کار گفت: این جشن ها بعد از دوران سخت کرونا تاثیر فراوانی بر نشاط خانواده ها دارد.

مصطفی عابدی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل گردیده، گفت: خیلی خوشحالم که در جمع همکارانم حضور دارم، برنامه های جشن عالی بود اگر بشود، سال های آینده برای رضایت بیشتر بچه ها از خواننده ای با سبک شادتر دعوت کرد به نظرم بهتر است.

سید سجاد موسوی شاغل در مدیریت پشتیانی و فروش با سابقه ۲۲ سال کار گفت: از این که شادی و نشاط را در روحیه همکاران و خانواده های آن ها می بینم، واقعا خوشحال هستم و از اینکه ذوب اهنی هستم به خود افتخار می کنم.

مجید ادیبی شاغل در مهندسی نورد و با سابقه ۲۱ سال کار، گفت: خانواده ام از حضور در این جشن، خیلی خوشحال و از برنامه های جشن راضی هستند.

مجید خواجه علی شاغل در کوره بلند شماره ۲ با ۱۳ سال سابقه کار گفت: مجری بسیار توانمند این جشن انصافا برنامه بسیار خوبی را اجرا کرد و این جشن برای من و خانواده ام یک روز فراموش نشدنی است .

عباس هادی شاغل در نورد ۳۰۰ از نظم و انضباط و برخورد خوب، دست اندرکاران این جشن، قدردانی نمود.

محمدمراد قنبری شاغل در تولید و توزیع برق گفت: این جشن ها توانست همدلی و همراهی همکاران را تقویت نماید و شادابی و نشاط را برای خانواده به ارمغان آورد.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oavml