پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/15 02:48
امین ابراهیمی مدیرعامل در جلسه کمیته راهبری:
کد خبر: 22391

افزایش سبد درآمدی، اولویت اصلی سه‌ماهه دوم فولاد خوزستان است

کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان علیرغم تعطیلی روز سه شنبه ۱۴ تیرماه بدلیل غلظت توده گرد و غبار، با حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان فولاد خوزستان در سالن کنفرانس ساختمان شهید سلیمانی تشکیل شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در این جلسه اظهار داشت: افزایش سبد درآمدی، اولویت اصلی سه‌ ماهه دوم فولاد خوزستان است؛ زیباترین جلوه بحران اخیر، همراهی کارکنان و بازنشستگان خانواده بزرگ فولاد خوزستان بود.

 

ابراهیمی از میزان فروش قابل قبول سه ماهه نخست سال جاری گفت و افزود: شرایط در سه‌ماهه‌ی دوم سال متفاوت است. هزینه‌های حمل‌و‌نقل به شدت افزایش پیدا کرده است. از طرفی قیمت مواد اولیه رشد قابل توجهی داشته است، تداوم این شرایط بر روی نقدینگی شرکت فولاد خوزستان اثرگذار است. با در نظر گرفتن این شرایط باید به سمت کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد حرکت کنیم.

 

وی در ادامه گفت: افزایش سبد درآمدی اولویت اصلی فولاد خوزستان است. از ایده‌هایی که به عملی شدن چنین سیاستی منجر شود، استقبال می‌کنیم. باید بر روی کنترل تبعات ناشی از تورم تمرکز کنیم.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان از آمادگی هرچه بیشتر در مقابل حملات سایبری سخن گفت و افزود: رخداد اخیر تلنگری بود که یادآور شد، همچنان در شرایط جنگ هستیم. کارخانجات پشتوانه‌ی اقتصادی هستند که از سوی دشمن نشانه گرفته شدند. همیشه باید بحث نفوذ را جدی گرفت. باید دشمن را شناسایی کرد و در مجامع بین‌المللی اقامه دعوی کرد.

 

ابراهیمی ایجاد وقفه در خط تولید را یکی از اهداف اصلی دشمنان خواند و گفت: آسیب‌های جانی و مالی سنگین و اخلال در اتوماسیون اداری و اطلاع‌رسانی از دیگر اهداف دشمنان به شمار می‌آیند. در مقابله با شرایط بحران عکس‌العمل اولیه بسیار مهم است. باید از همکاران تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان به ویژه کارکنان معاونت بهره‌برداری که در کمترین زمان ممکن تولید مستمر را شکل دادند، تشکر کرد. در کنار این عزیزان، واحدهای روابط‌ عمومی، بازرسی و نظارت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خرید و تعمیرات و نگهداری و سایر بخش ها نیز به عادی شدن شرایط کمک‌ شایانی کردند و از همت و تلاش این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان یکی از اهداف اصلی دشمن را دسترسی به اطلاعات دانست و اظهار داشت: دشمن به روش‌های مختلف به دنبال جمع‌آوری و تخلیه اطلاعات است. برای مقابله با حربه‌ی آنان باید هوشیار باشیم و با ایجاد کارگروهی در حوزه‌های امنیت اطلاعات، ساختار و فرآیندهای نرم‌افزار و سخت‌افزار، راه های سد کردن دستیابی به اطلاعات از سوی دشمن را شناسایی و اجرا کنیم. زیباترین جلوه بحران اخیر، همراهی کارکنان و بازنشستگان خانواده بزرگ فولاد خوزستان بود. چنین همراهی و همدلی باعث افتخار مجموعه فولاد خوزستان است.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، پیش سخنان مدیرعامل، معاونان و مدیران، به صورت جداگانه گزارش‌های سه‌ماهه خود را ارائه کردند.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v58rb