پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/15 02:22
به منظور آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با صنعت خودرو و روند تولید خودرو صورت گرفت؛
کد خبر: 22387

بازدید جمعی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما از شرکت سایپا

تعدادی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما ضمن حضور و بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خطوط تولید این شرکت در نشستی صمیمانه به گفتگو با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پرداختند.

گروه خودروسازی سایپا به منظور آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با صنعت خودرو و روند تولید خودرو در کشور در اقدامی جدید اقدام به دعوت از اصحاب رسانه کرده و در روز -دوشنبه- میزبان  تعدادی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما بود.

این برنامه که در قالب بازدید از خطوط تولید محصولات گروه سایپا، مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، اقدامات، عملکردها، برنامه های توسعه ای و تکنولوژی های موجود انجام می شود، با هدف بیان فضای واقعی صنعت خودرو و تبیین اقدامات این صنعت بزرگ در داخل کشور به دور از هیاهوی رسانه ای با دعوت از رسانه های کشور در حال انجام است.

مدیران و خبرنگاران دعوت شده به سایپا، پس از بازدید از مراکز تحقیقاتی و خطوط تولید محصولات گروه سایپا، با حضور مدیرعامل این گروه خودروساز، در نشستی صمیمانه به بیان نقطه نظرات و مباحث این حوزه پرداختند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست با بیان توضیحاتی از اقدامات انجام شده در این گروه خودروسازی، به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

 

سایپانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oajkg