دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/13 02:38
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:
کد خبر: 22224

امنیت پایدار خلیج‌فارس مدیون حضور سپاه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برقراری امنیت در خلیج‌فارس مدیون حضور نیروی دریایی سپاه و سبزپوشان غیور نظام جمهوری اسلامی است.

افشار فتح الهی شامگاه یکشنبه 12 تیرماه 1401، در یادواره پرواز بی فرود که به مناسبت گرامیداشت شهدای حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از جانبازان دفاع مقدس برای حضور در این مراسم، اظهار داشت: امروز به یمن حضور سبزپوشان غیورمان، شرایط کشور نسبت به 34 سال پیش تغییرات بسیاری پیدا کرده است.

وی توضیح داد: 34 سال پیش آمریکایی‌ها در منطقه خلیج‌فارس حضور جدی داشتند و در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران هواپیمای مسافربری ایران را ساقط کردند، عذرخواهی هم نکردند و از فرمانده ناوی که این هواپیما را ساقط کرده بود، قدردانی هم کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: امروز و بعد از گذشت 34 سال از آن فاجعه تلخ برای ملت ایران شرایطی در منطقه وجود دارد که ما به لطف، تلاش و زحمات پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی دریایی سپاه و سبزپوشان باغیرت نظام جمهوری اسلامی اقتدار و امنیت ما برقرار است.

فتح الهی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها برای آنکه از این منطقه عبور کنند باید از پاسداران انقلاب اسلامی اجازه بگیرند و گاهی به زبان فارسی التماس کنند که اجازه رفت‌وآمد در منطقه را داشته باشند که این اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45avvq