پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/12 05:50
مهندس رخصتی در جشن دانش پژوهان ممتاز ذوب آهن اصفهان:
کد خبر: 22160

موفقیت های شرکت مرهون همکاران و حمایت خانواده های آن ها است

در ادامه جشن های ویژه دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، دومین روز این جشن ها با حضور مهندس رخصتی مدیرعامل شرکت، تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و خانواده های آن ها، ۱۱ تیرماه در مجموعه فرهنگی، ورزشی شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد.

مهندس رخصتی در سخنانی گفت: موفقیت های شرکت در سال های اخیر و به ویژه رکوردهای ده گانه جدید، مرهون تلاش و همدلی همکاران و حمایت خانواده های آن ها است.

وی گفت: زحمات فراوان همکاران و لقمه حلال  حاصل از کار در ذوب آهن اصفهان مایه خیر و برکت فراوان هم برای خانواده ها و هم کارخانه بوده است.

مدیرعامل شرکت تأکید کرد: حضور بیش از ۷۲۰۰ نفر دانش پژوه ممتاز در خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مایه امیدواری و نقطه آغازی برای پیشرفت های بیشتر شرکت است.

مهندس رخصتی با بیان این که ما همواره با خرسندی و افتخار، خود را جزیی از این خانواده بزرگ می دانیم، گفت: با دیدن این موفقیت ها، امید من به پیشرفت های شرکت درآینده چند برابر شده و مطمئناً این بالندگی ها با رشد بیشتری ادامه خواهد داشت.

 برنامه های متنوع فرهنگی و هنری

 شایان ذکر است؛ این جشن ها که پس از اصفهان تا ۲۴ تیرماه در فولادشهر ادامه خواهد داشت، با برنامه های متنوعی مانند اجرای خواننده معروف و جوان کشور، حجت اشرف زاده، مسابقات خانوادگی، پخش کلیپ پدر من یک ذوب آهنی است ساخته شهران باقری از همکاران روابط عمومی شرکت، عکس های یادگاری خانوادگی و همچنین عکس دسته جمعی دانش پژوهان با مدیران ذوب آهن، همراه است.

معرفی چهره های برتر دانش پژوهی و قهرمانی

در این آیین جشن، از متین محمدی، به عنوان اولین المپیادی طلای المپیک، امیر علی حسینی، مقام سوم المپیاد آسیایی ریاضی و پارسا مرندی به عنوان رتبه یازدهم تجربی کنکور سراسری از دانش پژوهان ممتاز و مدال آوران عرصه های علمی به صورت ویژه تجلیل شد.

تاثیر روحیه و شادابی کارکنان و خانواده های آن ها در تولید

 علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت در حاشیه جشن ویژه تجلیل از دانش پژوهان ممتاز شرکت گفت: جشن های تجلیل از دانش پژوهان ممتاز بعد از ۲ سال وقفه به علت شرایط کرونایی، برنامه ریزی شد و حال برگزاری می باشد.

وی  به تاثیر روحیه و شادابی کارکنان و خانواده های آن ها در موفقیت ها و تولیدات جدید شرکت پرداخت و افزود: با تأکیدهای مهندس رخصتی سعی  کردیم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری  مناسب برای خانواده های ذوب آهن اجرا شود و برگزاری جشن های تجلیل از دانش پژوهان ممتاز در حال حاضر نیز در همین زمینه صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت، انتخاب مجموعه فرهنگی، ورزشی شهدای مخابرات اصفهان برای برگزاری جشن های دانش پژوهان را بزرگی محل، پارکینگ مناسب، سیستم سرمایش مورد نیاز و دسترسی آسان به آن از طریق بزرگراه های شهر عنوان کرد.

تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشن ها

در حاشیه مراسم تجلیل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن با چند نفر از همکاران و میهمانان  این آیین گفتگو نمودیم که در ادامه می خوانید؛

ذبیح اله زارع شاغل در فولادسازی با ۲۲ سال سابقه کار و پدر امین زارع دانش آموز ممتاز ششم ابتدایی گفت: اصلی ترین و طولانی ترین برنامه مراسم، کنسرت موسیقی حجت اشرف زاده است که  بسیار خوب است اما بهتر است برنامه های متنوع تری برای خانواده ها اجرا شود.

وی افزود: لازم است برای سرگرمی و بازی بچه هایی که تحمل ماندن کامل در سالن مراسم را ندارند فضایی با اسباب بازی برای سرگرمی و بازی های آن ها در نظر گرفته شود.

 امیر شجاعی فر شاغل در کک سازی، گفت: ۱۷ سال سابقه کار دارم که ۱۳ آن در کک سازی سپری شده است.

وی که دو دختر دانش آموز ممتاز دارد و خودش نیز در مقطع کارشناسی در شرف فارغ التحصیل شدن است، گفت: سید مرتضی حسینی، مجری مراسم، برنامه های خوبی متناسب با سلیقه بچه ها  و بزرگ ترها اجرا کرد.

وی گفت: در مسایل مربوط به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و جلب رضایت همه شرکت کنندگان بسیار سخت است از تمام همکاران و دست اندرکاران این جشن ها تشکر می کنم چرا که پس از دوران کرونا برگزاری این جشن ها بسیار ضروری بود.

شجاعی فر قدردانی از برگزارکنندگان این جشن ها را، برای ادامه برنامه ها ی فرهنگی و هنری متنوع تر در آینده ضروری دانست.

این همکاران، از مسئولین به ویژه مهندس رخصتی مدیر عامل شرکت برای توجه به خواسته ها و نظرات کارکنان قدردانی نمودند.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5d98