دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/08 03:46
کد خبر: 21905

برگزاری کارگاه «آشنایی با کاتالیست‌های مورد استفاده در واحدهای پتروشیمی تولیدکننده متانول» در خوارزمی

کارگاه «آشنایی با کاتالیست‌های مورد استفاده در واحدهای پتروشیمی تولیدکننده متانول» از روز سه‌شنبه تا روز پنج‌شنبه 26 خردادماه سال جاری در شرکت گسترش فناوری خوارزمی و با حضور کارشناسان شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه برگزار شد.

در راستای افزایش سطح علمی کارشناسان و کارکنان واحدهای پتروشیمی نسبت به صنعت کاتالیست ایران و فرآیندهای موجود در آن، کارگاه «آشنایی با کاتالیست‌های مورد استفاده در واحدهای پتروشیمی تولیدکننده متانول» با حضور کارشناسان شرکت کیمیای پارس خاورمیانه در محل شرکت گسترش فناوری خوارزمی برگزار شد.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان ضمن بازدید از واحد پژوهش و توسعه، آزمایشگاه‌ها و خطوط و تجهیزات تولید، با فرآیند تولید کاتالیست ایرانی در گسترش فناوری خوارزمی آشنا شده و سپس توضیحاتی در خصوص مشخصات و نحوه عملکرد این کاتالیست‌ها در واحدهای متانول به آنها ارائه شد.

این کارگاه در سه روز و به مدت 24 ساعت برگزار و در پایان گواهی حضور در کارگاه توسط گسترش فناوری خوارزمی صادر و به شرکت کنندگان در کارگاه اهدا شد. خوارزمی وظیفه خود می داند تا در راستای اهداف بلند مدت خود به عنوان یک شرکت دانش بنیان، نسبت به افزایش سطح علمی کارشناسان واحدهای صنعتی نسبت به کاتالیست و مسائل فرآیندی مربوطه، اقدام کند.

 

روابط عمومی گسترش فناوری خوارزمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayo6k