پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/07 05:24
کد خبر: 21839

شکل­ دهی آینده سیستم حمل‌ونقل جهان با راه­کار نوآورانه ال­جی با عنوان "Hyper"

شرکت راه­کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس (VS) تمرکز خود را بر ایجاد فناوری‌ها و راه‌حل‌های جدید برای صنعت خودروسازی که به سرعت در حال تغییر است، گذاشته است و با همکاری مشترک با خودروسازان پیشرو جهان به شکل‌دهی آینده صنعت حمل‌ونقل کمک می‌کند.

قابلیت‌های منحصر به‌ فرد و تخصص ال‌جی در بهبود تجربه کاربری، که طی سال‌ها پیشروی در کسب‌وکارهای لوازم خانگی و سرگرمی‌های خانگی به دست آمده، کلید موفقیت این شرکت در ایجاد نسل جدیدی از راه­کار‌های قطعات خودرو است.
ال‌جی که به خاطر تمایل خود به کشف ایده‌های جدید و سابقه‌ی طولانی‌اش در معرفی محصولات نوآورانه برای زندگی بهتر شناخته شده است، اکنون راه را برای آینده‌ای لذت‌بخش‌تر و ایمن‌تر در جاده‌های جهان و اتصال همه‌جانبه به اینترنت پیش می‌برد.
ال‌جی به منظور بهبود محصولات خود، هر سال تحقیقات عمیقی را انجام می‌دهد تا درک کاملی از مصرف‌کنندگان و نیازهای آنها به دست آورد.موفقیت و بینش به دست آمده از پیگیری این رویکرد، ال‌جی را در موقعیتی منحصربه‌فرد برای کمک به تکامل تجربه‌ی داخل خودرو قرار داده است.

ال جی

ال‌جی به عنوان یک شریک عالی برای خودروسازانی که نگاهشان به آینده است، سخت در حال ایجاد رابط انسان و ماشین (HMI) جدیدی است که ایمنی سرنشینان وسیله‌ی نقلیه را در اولویت قرار می‌دهد.

شناخته‌شده‌ترین مشتری شرکت راه­کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس، یکی از برترین برندهای خودرو، یعنی مرسدس بنز است که نمایشگرهای جدید خودروهای آن با نام MBUX اخیراً در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگر در جهان به‌عنوان برترین صفحه نمایش داخل خودروی جهان شناخته شده است. شرکت راه­کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس نقش اصلی را در جان بخشیدن به این صفحه نمایش فوق پیشرفته ایفاء کرده است.

باعث افتخار ال‌جی است که می‌تواند تخصص بی‌نظیر خود را در فناوری صفحه‌ نمایش پیشرفته و جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) ، در این پروژه پیشگامانه ارائه کند.

ال جی

همه چیز در سال 2016 آغاز شد که مهندسان مرسدس بنز به دنبال راهی مناسب برای ادغام یک صفحه لمسی منفرد و یکپارچه در کابین خودرو بودند.

پس از جلسات بسیار و گفت‌گوهای بی‌شمار بین ال‌جی و خودروساز آلمانی، در نهایت چشم‌انداز مرسدس بنز برای داشتن نمایشگر یکپارچه‌ی داخل کابین خودرو - که ارتباط بین انسان و ماشین را متحول می‌کند - اعلام شد.

"LG VS Pillar to Pillar" نمایشگر فوق‌العاده MBUX ، قابلیت استفاده بی‌نظیر خود را با ترکیبی از سه صفحه نمایش با وضوح بالا و روشنایی بالا شامل نمایشگر 12.3 اینچی  LCD، یک صفحه نمایش مرکزی 17.7 اینچی  OLED و یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی OLED   نمایش می‌دهد.

با استفاده از سیستم IVI این شرکت، صفحه‌نمایش واضح باعث می‌شود تا راننده و سرنشین جلو طیف وسیعی از اطلاعات کلیدی خودرو را مشاهده کنند و به راحتی به محتوای متنوعی دسترسی داشته باشند. پوشش شیشه‌ای منحنی‌شکل، ظاهر یک صفحه نمایش منفرد و پیوسته را ایجاد می‌کند و فرمی روان را مطابق با طراحی داخلی خودرو ارائه می‌دهد.

 

علاوه بر این، MBUX Hyper screen  دارای یک سیستم نظارت راننده (DMS) با عملکردهای کمک رانندگی و ایمنی سرنشین است.

به جرأت می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های کلیدی مرسدس بنز EQS جذاب، مدرن و لوکس، صفحه‌نمایش آن است که تمام عرض داشبورد را پوشش می‌دهد.

شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس از طریق نوآوری بی‌نظیر خود به یک شریک مورد اعتماد در صنعت خودرو تبدیل شده است و نقشی فعال در شکل‌دهی آینده حمل‌ونقل و ارتقای تجربه رانندگی برای سرنشینان سراسر جهان دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ال‌جی با Beyond News همراه باشید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oar6o