پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/06 11:19
«کامران عبدولی» دبیر اجرایی پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش‌نشانی ‎و ایمنی شهری:
کد خبر: 21768

در تولید تجهیزات آتش‌نشانی به خودباوری رسیده‌ایم

سازمان آتش‌نشانی ‎تهران در راستای ارتقای سطح ایمنی شهری اقدام به برگزاری همایش بین‌المللی آتش‌نشانی ‎و ایمنی شهری می‎نماید که از برگزاری اولین دوره این رویداد مهم حوزه ایمنی، قریب 7 سال می‌گذرد. متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع پاندومی کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی، همایش تعلیق گردید.

سازمان آتش‌نشانی ‎تهران در راستای ارتقای سطح ایمنی شهری اقدام به برگزاری همایش بین‌المللی آتش‌نشانی ‎و ایمنی شهری می‎نماید که از برگزاری اولین دوره این رویداد مهم حوزه ایمنی، قریب 7 سال می‌گذرد.

متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع پاندومی کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی، همایش تعلیق گردید.

خوشبختانه در سال جاری به همت مسئولین و مدیران مدیریت شهری و همچنین فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانی، پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در تاریخ 20 لغایت 22 تیرماه در محل هتل المپیک تهران به مدت سه روز برگزار می‌شود.

سازمان آتش نشانی با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تعامل با دانشگاهیان، نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان سعی در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه در حوزه ایمنی و آتش نشانی نموده است که این نگاه علمی، اقدامی ستودنی در راستای حفظ جان و مال شهروندان محسوب می‌گردد.

همچنین سازمان آتش‌نشانی با تمام دغدغه‌ها و مشکلات موجود در راستای فرهنگ سازی و ایمن سازی شهر، اقداماتی مبتنی بر تخصص و دانش را در دستور کار خود قرار داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3woaq6