پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/05 05:10
گفتگوی آزاد و صمیمی در تالار گفتگو
کد خبر: 21708

تالار گفتگوی بیمه ایران فضایی صمیمی برای طرح نظرات همکاران است

سید حسن شهرستانی مدیر کل گروه مشاوران در این خصوص اظهار داشت : تالار گفتگو، فضایی صمیمی برای طرح نقطه نظرات و سئوالات و انتقال تجارب کاری و بیمه ای ، بیان مشکلات و مسائل مختلفی است که همکاران با آن مواجه هستند .

شهرستانی با اشاره به تلاش ها وحمایت های مدیر عامل سابق و فعلی شرکت در ایجاد تالار گفتگوی بیمه ایران افزود :  در اواخر سال 1400  در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی و با  پیگیری ها  و تاکیدات حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیر عامل ، تالار گفتگوی بیمه ایران را اندازی شد.

وی  هدف از ایجاد این تالار در پرتال شرکت را ، انتقال دانش، صمیمیت و آشنایی، هم اندیشی و تبادل نظر ، روشنگری و تبیین و تنویر هرچه بیشتر عقاید و افکار عمومی کارکنان در مسیر صحیح و اثربخش  عنوان کرد و گفت: در این تالار همه اعضای گروه می‌توانند ، آزادانه و بدون هیچگونه محدودیت و نگرانی ( با تضمین حفظ هویت ، صیانت ازحریم خصوصی و مشخصات افراد) نظرات خود را مطرح و در مقابل منتظر عکس العمل و توضیحات مسئولین ذی ربط ویا سایر همکارانی که از موضوع مطرح شده اطلاع دارند ، باشند.

مدیر کل گروه مشاوران در ادامه خاطرنشان کرد : با توجه به همراهی و استقبال خوب جمع کثیری از همکاران ، فضا و جریان ارتباطی پر تحرک و موثری  را شاهد هستیم . قطعا همراهی و همیاری هر کدام از کارکنان می تواند منجر به ، اثر بخشی ، تحول، جذابیت و شکوفایی هر چه بیشتر برنامه ها و ایده های توسعه بخش پیش روی شرکت باشد.

شهرستانی  در ادامه با قدردانی از زحمات  همه گروه‌ها یی که در راه‌اندازی این تالار نقش داشتند ، به برنامه‌های کمی و کیفی ارتقای  این تالار پرداخت وگفت:  در ادامه مسیر برای افزایش محتوای فعالیت ها و جذاب تر کردن هر چه بیشتر مشارکت همکاران وجذب ایده های مختلف ، باید از خدمات و دانش مشاورین متخصصی که دارای سوابق  و توان علمی در این زمینه هستند، استفاده نماییم .

همچنین با توسعه این  تالار در آینده نزدیک ، نمایندگان و مشتریان  نیزدر آن مشارکت خواهند داشت ، تا این تالار را به  پایگاهی برای تولید دانش بیمه ای تبدیل نماییم . قطعا اطلاعاتی که در اینجا ثبت می شود ، به مدیران در تصمیم گیری ، تولید محصولات جدید بیمه‌ای و ارائه راهکارهای عملی و جدید کمک زیادی خواهد کرد.

شهرستانی ارتباط این تالار با سایر مجموعه ها مانند نظام پیشنهادها و مدیریت دانش را مهم دانست و اظهار داشت : با بررسی هوشمندانه گفتگوی افراد در این تالار ، ایده ها و داده های بسیار ارزشمندی بدست خواهیم آورد که  این اطلاعات ، نه تنها برای بخش نظام پیشنهادها بلکه برای مدیریت های فنی ذی ربط نیز ارزشمند است. مدیران شرکت با جمع بندی نظرات و مباحثی که در مورد محصولات و خدمات شرکت، به اشتراک گذاشته شده وجذب  ایده ها، دیدگاه ها و تجربیات مختلف ، می توانند علاوه بر بازخورد غیر مستقیم برای تنظیم و حتی توسعه بازار آن محصول ، از مدیریت دانش بدست آمده برای  افزایش بینش واطلاعات کارکنان در بخش های مختلف استفاده نمایند.

 

روابط عمومی بیمه ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekq9v