چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/01 11:28
کد خبر: 21524

سرپرست مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی منصوب شد

تعامل سازنده مرکز توسعه مدیریت ریسک با واحدهای فنی صنعت بیمه و حرکت متناسب آن با طرح های نوین و مبتکرانه می تواند به رفع مشکلات صنعت بیمه منتهی شود.

صبح امروز سرپرست جدید مرکز توسعه مدیریت ریسک نهاد ناظر با حضور دکتر علی بنیادی نائینی _عضو هیأت عامل و معاون طرح و توسعه_ رسماً آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر بنیادی در آیین معارفه ضمن قدردانی از خدمات دکتر محمود اسعدسامانی _ مدیر سابق این مرکز_ با تشریح ابعاد گوناگون مدیریت ریسک در کشور، اظهار داشت: کنترل ریسک از مهمترین ماموریت های صنعت بیمه به شمار می رود که به دلیل تمرکز مدیریت آن در نهادناظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه رئیس کل بیمه مرکزی به مأموریت های خطیر مرکز توسعه مدیریت ریسک، وظایف کارکنان و مدیران آن را چند برابر می کند.

در ادامه این نشست، علی جعفری_ سرپرست مرکز توسعه مدیریت ریسک_ با ابراز خرسندی از اعتماد رئیس کل بیمه مرکزی به وی، افزود: مدیریت ریسک به یک حرکت هماهنگ جمعی نیاز دارد و در این مسیر دست همکاری و تعامل را به سوی تمامی کارکنان مجموعه دراز می کنم.

وی با تاکید بر ضرورت بازیابی جایگاه مدیریت مرکز توسعه مدیریت ریسک نسبت به ارتقای سطح عملکردی این مرکز ابراز امیدواری کرد.

بر اساس این گزارش، در انتهای این نشست همکاران این مرکز رضایت خود را این انتصاب ابراز داشتند.

گفتنی است مهندس مجید بهزادپور_ رئیس کل بیمه مرکزی_ در حکم سرپرست مرکز توسعه مدیریت ریسک، ضمن تاکید بر بهره گیری از تجارب ارزشمند قبلی، نسبت به گسترش و توسعه فعالیت های این مرکز در چارچوب قوانین تاکید کرد.

شایان ذکر است در سال های اخیر بنا بر اهمیت ویژه سنجش و کنترل ریسک در کشور و صنعت بیمه این مجموعه از سطح اداره کل به مرکز توسعه مدیریت ریسک ارتقا یافته است.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45apom