جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/31 08:10
کد خبر: 21430

پرداخت سود سنواتی پالایش نفت لاوان از طریق سجام

شرکت پالایش نفت لاوان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد : سود سنواتی سهامداران با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت می شود.

شرکت پالایش نفت لاوان در یک اطلاعیه شفاف سازی در سامانه کدال اعلام کرد: این شرکت به منظور تسریع و تسهیل پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران، از طریق اطلاعات سامانه سجام اقدام می‌کند.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابر الزام سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور تسهیل امور سهامداری و در جهت رعایت کامل قوانین و مقررات ماده 240 لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، امکان پرداخت مطالبات سود سهام سنوات قبل سهامداران از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار وتسویه وجوه و با استفاده از اطلاعات سجامی سهامداران فراهم شده است.

به همین منظور کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی  که تا کنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می بایست در اسرع وقت نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.

  سامانه سجام چیست ؟

 لازم به ذکر است، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

 بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

 سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

 

روابط عمومی سمات


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byjxd