چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 00:42
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 30895

هتل اسپیناس پالاس برای لاکچری پسندها

اگر قبلا به تهران سفر کرده باشید و گذرتان به منطقه سعادت‌آباد خورده باشد احتمالا سازه‌ای عظیم و باشکوه را دیده‌اید که از دور خودنمایی می‌کند.

شاید پرسیده باشید چنین عمارتی چیست و چه کاربری دارد؟ با شنیدن هتل اسپیناس‌پالاس تهران که برازنده این سازه است چون پالاس به معنای «کاخ» است، احتمالا کسی نباشد که اقامت در این هتل را نخواهد تجربه کند. هتلی پنج ستاره در شمال‌غرب پایتخت که در ارتفاع بالاتری نسبت به سطح تهران قرار دارد برای همین چشم‌انداز شما از اتاق، رستوران و کافه هتل اسپیناس‌پالاس، بسیار دیدنی است.

از طرفی، موقعیت مکانی هتل شما در تهران از اهمیت زیادی برخوردار است. دلیلش را هم احتمالا می‌دانید. تهران شهر بزرگ، شلوغ و پر ترافیکی است که انتخاب بهترین هتل در منطقه مناسب، می‌تواند تردد شما را در این شهر راحت‌تر کند.

به‌عنوان مثال با اقامت در هتل اسپیناس‌پالاس، شما به‌سرعت به مکان‌های دیدنی تهران مانند برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد، پارک ژوراسیک، پارک پرواز و برخی مراکز خرید معروف مثل رویال سعادت‌آباد، پالادیوم و میلاد نور دسترسی دارید. ضمن اینکه دوری هتل از همهمه شهر برابر با تجربه خوابی عمیق و آسوده در محیطی آرام است؛ مواردی که هتل اسپیناس‌پالاس تهران همگی را با هم یک‌جا دارد.

با ورود به لابی هتل اسپیناس‌پالاس در همان ابتدا متوجه معماری خاص این هتل می‌شوید. فضاسازی این هتل، ترکیب معماری اصیل شرقی و معماری مدرن غربی است که بسیار لوکس و چشم‌نواز است. لابی مرمرین و مجلل هتل همچون دروازه ورودی کاخ‌های اشرافی به‌نظر می‌رسد.

نمود این معماری در واحدهای اقامتی هتل اسپیناس‌پالاس نیز دیدنی است. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل با دکوراسیونی زیبا و متفاوت، فضایی دنج و دلنشین را برای مهمانان فراهم کرده است. ضمن اینکه امکانات و خدمات رفاهی متعلق به همه واحدهای اقامتی، قابل توجه و کامل است؛ قهوه‌ساز، سرویس فرنگی، وان در حمام برخی اتاق‌ها، صندوق امانات، سشوار، یخچال، بهترین سیستم‌های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، تخت‌خواب استاندارد و نرم و مبلمان شیک بخشی از امکانات اتاق‌هاست.

در هتل اسپیناس‌پالاس دست شما برای انتخاب اتاق مدنظرتان باز است؛ اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی و سوئیت‌های جونیور و پرزیدنت ازجمله واحدهای اقامتی این هتل است که همگی به زیبایی چیده و طراحی شده‌اند. برای رزرو هر یک می‌توانید از طریق سامانه رسمی سفربازی اقدام کنید که کار با آن راحت است، برای این منظور اینجا را کلیک کنید.

بخش جذاب دیگر هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران، رستوران‌های آن است. میل کردن غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی شامل غذاهای فرانسوی، تایلندی و مدیترانه‌ای، با چشم‌اندازی زیبا از شهر، تجربه‌ای است که برای همه مهمانان این هتل به‌راحتی قابل کسب است. معماری رستوران‌های این هتل نیز خیره‌کننده، هنرمندانه و با الهام از معماری اصیل ایرانی و مدرن است. از دیگر جذابیت‌های این رستوران، اجرای موسیقی زنده ایرانی در آن‌هاست که بین مهمانان، پرطرفدار است.

نشستن در کافه سان‌ست هتل اسپیناس‌پالاس نیز لذت‌بخش است؛ نوای آرام موسیقی همراه با سفارش کیکی ترد و تازه و یک نوشیدنی گرم یا سرد، اتفاقی است که کمتر کسی بتواند به آن نه بگوید. این کافه دارای لانژ اختصاصی سیگار است تا به همه خواسته‌ها پاسخ خوبی بدهد. ضمن اینکه کافه هتل اسپیناس‌پالاس تهران به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارایه می‌دهد که می‌تواند نکته مهمی برای مهمانان و بومی‌های پایتخت باشد.    

c524c9ba-2a34-4822-b460-8d317eff39f7

بخش‌های هیجان‌انگیز هتل اسپیناس‌پالاس تمامی ندارد؛ مرکز سلامت این هتل محبوب علاقه‌مندان به تجربه نشاط و سرزندگی است. در این مرکز امکاناتی مانند خدمات اسپا، آب‌درمانی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن بدن‌سازی ارایه می‌شود. فضای این قسمت، مثل سایر بخش‌ها مدرن، تمیز و زیباست. پس از تهران‌گردی یا انجام کارهای‌تان در سطح شهر می‌توانید به مرکز سلامت هتل اسپیناس‌پالاس تهران مراجعه و اوقاتی به‌یادماندنی را در زمان اقامت‌تان در این هتل، ثبت کنید.

نگاهی به تنوع سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس‌پالاس تهران و امکانات هر یک از آن‌ها، هر مجری برنامه‌ای را وسوسه می‌کند تا مراسم خود را در این هتل برگزار کند؛ سالن‌های رویال هال، پالاس هال، پارسا، برنا، پارسه یک و پارسه دو، سالن امیران یک و امیران دو، سالن VIP لاتون، سالن ایوان و سالن آمفی‌تئاتر گزینه‌هایی است که پیش‌روی شماست.

ازجمله امکانات این سالن‌ها ویدئوپروژکتور، میکروفون‌، میکسرهای صدا، اینترنت و رایانه، پخش‌کننده‌های صوتی و خدمات گل‌آرایی است که در کنار خدمات کارکنان خوش‌برخورد هتل اسپیناس‌پالاس مکمل روز و شبی به‌یادماندنی برای هر مراسمی است.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkxaj