پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/19 22:28
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 22648

سه تور ارزان برای سفر خانوادگی در تابستان

سفرهای خانوادگی همیشه مشکلات و مسائل خودش را دارد و هرچه فرزند شما کم سن‌تر باشد مواردی که باید به آن‌ها رسیدگی کنید بیشتر است. از طول مسافت راه بگیرید تا امکانات رفاهی اقامتی و ویژگی‌های تفریحی. از آنجایی که حالا تابستان است و بازار سفرهای ساحلی داغ، بیایید دو مقصد ساحلی نزدیک را برای سفری با کودکان بررسی کنیم.

 تور کوش آداشی، مقصدی برای همه

تور کوش آداسی در حقیقت در تور ترکیه مقصد ساحلی برجسته‌ای برای سفر است. با جذب سرمایه و توسعه، حالا مدت‌هاست که کوش آداسی توانسته  بین خانواده‌ها محبوب شود و به لطف سواحل ماسه طلایی و آب‌های آبی و تمیز اقتصاد پر رونقی برای خودش بهم بزند.

تور کوش آداسی

این شهر که در سواحل دریای اژه قرار گرفته دارای سواحل ماسه پودری و درخشان، آب‌های آبی شفاف و مناظر نفسگیری است که طبیعت جادویی آن را هرچه بیشتر به نمایش می‌گذارد. از لحاظ آب و هوایی هم کوش آداسی آب و هوایی مدیترانه‌ای با تابستان‌های آفتابی و زمستان‌های معتدل دارد به همین خاطر یکی از بهترین جاها برای سفری تابستانه به ترکیه محسوب می‌شود و از آنجایی که تابستان بهترین زمان مناسب برای سفر با بچه‌هاست کوش آداسی میزبان تعداد بی‌شماری سفرهای خانوادگی می‌شود.

تفریحات کوش آداسی نه تنها متنوع و مناسب بچه‌ها هستند بلکه هتل‌های خوبی هم برای اقامت چنین مسافرانی در دسترس است. با بچه‌ها به سواحل بروید و از قایق سواری، جت اسکی سواری و شوتینگ لذت ببرید، به شنا و غواصی بروید و از دلفین‌های بازیگوش دیدن کنید و برای تجربه روزی هیجانی جذاب در پارک آبی آدالند کوش آداسی تفریح کنید. همچنین پارک‌های آبی تورتوگا و آتلانتیس آکوا هم برای انتخاب در دسترس هستند اما اگر در هتل ۵ ستاره آکوا فانتزی اقامت داشته باشید در کنار بسیاری از امکانات و ویژگی‌های مختلف به پارک آبی  آکوا فانتزی هم دسترسی مستقیمی خواهید داشت. به علاوه بسیاری از هتل‌های ساحلی و ریزورت‌های این شهر ساحل اختصاصی و دسترسی به تجهیزات آبی را ارائه می‌دهند.

در این سفر هرگاه که از سواحل خسته شدید به گشت و گذار در طبیعت سبزی بروید که تاریخی 3 هزار ساله پشت آن نهفته شده، با سافاری ماشین باگی هیجان و جنگل‌گردی را ترکیب کنید و با اسب سواری به جست و جوی زیباترین مناظری بروید که که اغلب در صفحات عکاسی اینستاگرام می‌بینید.

تور آنتالیا، معروف‌ترین مقصد ساحلی ترکیه

تور آنتالیا، تقریبا اولین انتخاب هر کسی است که هیچگاه به ترکیه سفر نکرده! این شهر که در حاشیه دریای مدیترانه واقع شده به خاطر داشتن پکیجی کامل از طبیعت زیبای ساحلی و کوهستانی، تاریخی بسیار کهن و جاذبه‌های تاریخی، سواحل ماسه طلایی و آب‌های لاجوردی شفاف همه نوع مسافری را به خود می‌خواند. این برای خانواده‌ها خبر خوبی است چراکه با وجود زیرساخت‌های مناسب بستر خوبی برای گذراندن تعطیلاتی فراموش نشدنی در این شهر وجود دارد.

تور آنتالیا

با بچه‌ها به پارک آبی آکوالند بروید که در ساحل سحرانگیز و زیبای کنیالتی قرار گرفته است. این پارک با مجموعه‌ای از سرسره‌های رنگی مارپیچی، آبپاش‌های عروسکی و استخر کودکان و بزرگسالان روزی پر از شادی را برای شما و بچه‌ها رقم می‌زند. همچنین می‌توانید به رفتینگ دره‌ای پرجنب و جوش بروید و یا در سواحل به سادگی از شنا و قایق سواری، باناناسواری، اسکی روی آب، پاراسلینگ و تفریحات دیگر لذت ببرید.

یکی از بهترین کارها برای روزی خانوادگی برنامه ریزی برای پیکنیک است. خوشبختانه آنتالیا با طبیعتی زیبا و سرسبز شرایط خوبی برای چنین گردش‌هایی فراهم آورده، بساط سوسیس کبابی را آماده کنید و با کوله باری سبک به کشف آبشار زیبای دودن بروید. هوای لطیف، صدای نغمه خوانی پرندگان در تلفیقی بهشتی با صدای آب شما را کاملا از دنیای بیرون جدا می‌کند! کفش راحت و ضد آفتاب را به هیچ وجه فراموش نکنید. اگر رفتن به دره و آبشار و اعماق جنگل‌ها برای شما سخت و دشوار است پس حتما از نقاط تاریخی دیدن کنید گردش‌های اینچنینی به اطلاعات کودکان شما اضافه می‌کند.

 تور دبی، توریستی‌ترین شهر دنیا

تور دبی آنقدر معروف و شناخته شده است که عملا نیاز به تعریف آنچنانی ندارد اما وقتی به جزئیات که نگاه می‌کنیم از آن همه دقت و تنوع شگفت زده خواهیم شد. دبی از دیگر مقاصد جذاب و صد البته نزدیک به ماست که چه تور خانوادگی باشد چه سفر ماه عسل یا قرار ملاقات تجاری، بهترین‌ها را تدارک می‌بیند چه به برسد به امکانات تفریحی برای بچه‌ها که الحق دبی سنگ تمام گذاشته است.

تور دبی

برای شروع از شهر بچه‌ها Children’s City)) که در پارک کریک واقع شده شروع می‌کنیم که به عنوان شهرک آموزشی و تفریحی برای بچه‌ها مجموعه متنوعی از افلاک نماها و مراکز طبیعی، آموزشی، نمایشگاه‌ها و گالری‌ها را برای بچه‌های 2 تا 15 سال ارائه می‌دهد. بچه‌های شما در این مجموعه فعالیت‌ها و تجارب زیادی می‌توانند کسب کنند. با اینهمه برای فرار از گرمای تابستان دبی چه جایی بهتر از پیست اسکی دبی را می‌توانید در نظر بگیرید؟ البته پارک‌های آبی هم انتخاب خوبی برای رهایی از گرمای هوا و در عین حال لذت بردن از روزی آفتابی هستند. آبی وایلد وادی به عنوان یکی از پارک‌های آبی در دسترس می‌تواند روزی بشاش و باطراوت را برای شما رقم می‌زند. سوار سرسره‌های آبی شوید و در کنار هم از ساعاتی پرانرژی لذت ببرید. آکواریوم دبی، کیدزانیا، پارک آکواونچر در آتلانتیس پالم و ده‌ها مورد از موزه‌ها و گالری‌ها وجود دارد که شما می‌توانید در گردش‌های خانوادگی به آن‌ها بروید و وقت‌تان را پرکنید. مراکز خرید عالی با امکانات تفریحی، سینماهای لوکس، رستوران‌های چشمگیر همگی از ویژگی‌هایی هستند که به کیفیت سفر شما کمک می‌کنند.

در کنر این‌ها می‌توانید به سادگی در سواحل عمومی وقت بگذرانید، قدم بزنید و بچه‌ها را (اگر نمی‌ترسند) سوار شتر کنید، شنا و غواصی انجام دهید و به قایق سواری بروید، تفریحات آبی مثل اسکی روی آب، جت اسکی سواری، پاراسلینگ و کایاک سواری و موارد اینچنینی در برنامه‌های تور دبی به وفور در دسترس هستند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ak79