چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/10 19:05
اخبار حوادث | قتل | قاتل | حوادث
کد خبر: 19576

اخبار حوادث | آبمیوه مسموم بلای جان دو مسافرکش شد

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت اعضای باندی خبر داد که دو راننده مسافرکش را با خوراندن آبمیوه مسموم به قتل رسانده بودند.

این روزها کشت و کشتار به طرز فجیعی زیاد شده است و اخبار حوادث سعی دارد اخبار این موارد آدم کشی را به سمع و نظر مخاطب برساند. اخبار حوادث جهت تضعیف روحیه و ناراحت کردن شما نیست. اخبار حوادث به منظور آگاهی افراد از محیط پیرامون خود و درس و عبرت گرفتن از سرنوشت دیگر افراد منتشر می کند.  اخبار حوادث بسیار گسترده ست و در هر جایی از این کره خاکی اتفاق می افتد. در اخبار حوادث قتل با مسمومیت هم دیده می شود چرا که خیلی کمتر اتفاق می افتد. در ادامه جزئیات قنل دو راننده مسافرکش با ما همراه باشید.

 
 

«سرهنگ مرتضی نثاری» معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات دستگیری باند6 نفره که اقدام به قتل دو مسافرکِش کرده بودند، گفت: همکاران بنده در رصدهای پلیسی به باندی رسیدند که به شیوه و شگرد خوراندن آب‌میوه‌های مسموم، اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

 

وی ادامه داد: اعضای این باند در نقاط مرکزی تهران، خودروها را به صورت دربستی کرایه و در یک فرصت به بهانه خوراندن آب‌میوه، مواد بیهوش‌کننده به آب‌میوه اضافه می‌کردند؛ دوز این مواد نیز آنقدر بالا بود که دو نفر از رانندگان در بیابان‌های اطراف تهران رها شده و به قتل رسیدند.

 

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تا این لحظه متهمان این باند به 6 فقره سرقت خودرو به این شیوه و شگرد اعتراف کردند؛ گفت: اعضای این باند پس از سرقت خودرو و رها کردن رانندگان آن در بیابان‌های اطراف تهران، به سرعت با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به فروش خودرو یا قطعات آن می‌کردند و سندسازی را نیز به شیوه ماهرانه انجام می‌دادند.

 

سرهنگ نثاری با اشاره به نخستین قتل این افراد خاطرنشان کرد: نخستین قتل این پرونده، در تاریخ 17 فروردین، در پی اعلام فقدان یک راننده با خودرو، توسط خانواده‌اش به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد؛ کارآگاهان پلیس آگاهی در رصدهای صورت گرفته متوجه شدند جسد مقتول در محدود شهرستان زرندیه کشف شده و در بررسی‌های بعدی نیز فروش خودرو از طریق سایت دیوار محرز شد.

 

وی ادامه داد: در نخستین قتل، خودرو توسط متهمان دربست شده و راننده به حوالی جاده ساوه هدایت شده بود همچنین در بین راه آب‌میوه مسموم و آغشته به مواد بیهوشی با دوز شدید به راننده خورانده شده و وی پس از بد شدن حال، در بیابان‌های اطراف جاده ساوه رها شده بود.

 

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه پرونده دوم نیز حدود یک هفته دوم برملا و کشف شد، تصریح کرد: اعضای باند در اعترافات خود گفته‌اند که حدوداً از اوایل اسفند سال 1400 اقدام به سرقت خودروها کرده‌اند هرچند تحقیقات ما ادامه دارد و با اطلاع‌رسانی که توسط شما صورت می‌گیرد، احتمال دارد شکات دیگری به این پرونده اضافه شوند.

 

سرهنگ نثاری درباره جزییات سرقت این سارقان گفت: معمولاً سه نفر از اعضای باند در خودروی مسافرکش‌ها می‌نشستند و فرد یا افراد دیگری نیز با موتورسیکلت، به مراقبت از آن‌ها می‌پرداختند؛ خودروهای همچون پراید و پژو، توسط این افراد به سرقت می‌ رفت و این افراد به بهانه خستگی یا تشنگی، از رانندگان می‌خواستند در جایی توقف کرده تا آب‌میوه یا شیرموز تهیه کنند و در همین حین مواد پودر شده را داخل آب‌میوه می‌ریختند.

وی با بیان اینکه دو مقتول این پرونده حدود 48 و 39 سال سن داشتن، به رانندگان توصیه کرد به هیچ عنوان اقدام به خوردن غذا یا نوشیدنی از دست مسافر نکنند.

 

اخبار حوادث | آبمیوه مسموم بلای جان دو مسافرکش شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399dye